Dat is gewoon ziek, byebye S65/CL65AMG.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJa, maar wacht nog even op MTM und Co. ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJa, maar wacht nog even op MTM und Co. ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWachten, wachten, wachten? Zelf uw dremel bovenhalen ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk zie u al met een dremel ff lucht intakes slijpen in de motorkap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIemand die weet hoe lang je in Belgie mag rondrijden met een buitenlandse plaat? (Officiele plaat ingeschreven in het buitenland)Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEigenlijk helemaal niet als je niet ook in dat land woont en gedomicilieerd bent.
Gesteld natuurlijk dat u correct bent in uw Belgische aangifte en uzelf een voordeel van alle aard toerekend voor het gebruik van de wagen (zoals u ook moet doen met de wagen(s) die u ter beschikking krijgt van uw Belgische vennootschap).
Comment
-
@Corneel: het is niet via een bedrijf maar ik wel een oplossing vinden om mn taksen, verzekering,... Iets te droppen. Althans, dat hoop ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten@Corneel: het is niet via een bedrijf maar ik wel een oplossing vinden om mn taksen, verzekering,... Iets te droppen. Althans, dat hoop ik.
Feit is dat het allemaal verdomd goed is dichtgetimmerd én dat de mogelijkheden die er zijn meer geld kosten dan gewoon de taksen die er toe staan betalen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGeloof me, ik (en velen met mij) hebben al uren, dagen, maanden, jaren gezocht naar dergelijke oplossingen en fiscale omweggetjes.
Feit is dat het allemaal verdomd goed is dichtgetimmerd én dat de mogelijkheden die er zijn meer geld kosten dan gewoon de taksen die er toe staan betalen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenJa dat dacht ik al maar wie niet waagt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKrijgt geen gezeik met de fiscus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
EDIT: AudiSport.be is gelanceerd.Last edited by Ritsuke; 16/05/2008, 12:53.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtente laag, kassen lopen niet meer mooi rond de band.
Naar aanleiding van Tuur Bo's kar:
http://www.penneck.com/rs4gallery/ Handige site!
Comment
Comment