Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Véél te laag.
    Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Ideale hoogte en velgen.

Comment

• Hangt idd veel te laag om mooi te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Een geknipte opvolger van de S6...

I wish...

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Zo zie je hoe de originele velgen een kar zoveel dikker maakt...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• De velgen van de zwarte staan er echt niet goed onder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Inderdaad

Naar aanleiding van Tuur Bo's kar:

http://www.penneck.com/rs4gallery/ Handige site!
            Mugelloblauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
              Mugelloblauw
              Right on.
              AutoMinded.be

Comment

• Ja Mugello is heel knap, maar 2dehands niet of nauwelijks te vinden, zeer exclusief dus !! Maar van mjn zwarte weet ik 100% zeker dat ik 'm altijd knap zal blijven vinden...

Comment

• Fak, wat een ubervette RS4 te koop

klik

Einzigartig perfektes Traumauto der Firma SPORTEC !!! Leistungssteigerung SPORTEC Stufe 5 !! V max 320km/h 560 ps. PORSCHE Bremsanlage vorne und hinten. Sportec Motor mit 25000 km gesamtlaufleistung 131000 km!! Exklusivaussttatung der quattro GmbH Teileder/Alcantara schwarz/schwarz mit weißen Nähten (sehr schön) Sportec Fahrwerk inkl. stabis. Sportecfelgen in 10x19 Sportec-Schaltwegverkürzung... super Sportpaket !!!

Comment

• Daarnet m'n eerste nieuwe RS6 gepasseerd, tof ding, maar niet zo opvallen "dik" als z'n voorganger, jammer!

Comment

• Lekkere velgen wel

Comment

• Sportec RS6 te koop met 510 pk

klik

Comment

• Zotte bak

Heeft wel weinig kms om van 2003 te zijn.

Comment

• Voila, om 7u de sechs opgepikt met verse kwv3, en nu 700km verder

Al bij al heb ik het weinig kunnen "testen", voornamelijk autostrade en dan nog gieten als pijpestelen.

Ben blij eindelijk van dat ophangingsprobleem af te zijn. Voor mijn doen ligt het nog iets te hard, maar goed, da's volgens mij een kwestie van verder af te stellen. Op de paar op- en afritten die ik heb kunnen nemen voelt ie wel al veel snediger aan, lijkt beter de bocht in te sturen zeg maar.

Af en toe heb ik nog een lichte, vrij continue trilling, voornamelijk in m'n stuur. Ik vermoed doordat er nu al 2 man met mijn kar tegen een borduur is geknald..zou dat kunnen?

Zou het ook raadzaam zijn de ophangingsrubbers eens te vervangen na 180.000 km?

Hij voelt in ieder geval al veel racy-er, de opwippende lichtjes af en toe benadrukken dat nog eens. Best stoer

Comment

• Oh ja, had laatst een koplamp vervangen...fak dat trok op niks, 1 blinkend prachtig licht en een ander dof gesteenslagd geval

Heb die dan ook maar laten vervangen
                              Als nieuw nu! In vergelijking daarmee lijken de vorige kapotgeschaafde dingen van 10 jaar oud.

Comment

• Jij hebt KW v3????? Zalig Lefty, had ik niet zien aankomen op uw Sechs!

Ik ken wel enkele goede wegen in de buurt om dat uit te testen (hint)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                  s3
                                  Heb je soms ergens foto's van je S3? Andere zijn natuurlijk ook welkom, alsook je ervaringen met deze wagen

Bestaan er eigenlijk goeie S3 fora? (genre e46fanatics)
                                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Jij hebt KW v3????? Zalig Lefty, had ik niet zien aankomen op uw Sechs!

Ik ken wel enkele goede wegen in de buurt om dat uit te testen (hint)

Mja dat DRC was fantastisch zo lang het werkte, maar eens je daar problemen mee hebt is het einde zoek.
                                    KWv3 schijnt de betere oplossing te zijn voor de RS6.

Zoals gezegd, 't staat me nog een beetje te hard voor de afstanden die ik doe, iets te "botserig" zeg maar, maar ik veronderstel dat dat een kwestie is van instellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                      Heb je soms ergens foto's van je S3? Andere zijn natuurlijk ook welkom, alsook je ervaringen met deze wagen

Bestaan er eigenlijk goeie S3 fora? (genre e46fanatics)
                                      AudiSport verdorie maar het moet nog groeien. :p

Ik wil ook wel eens foto's zien van die S3 want hij gaat, tussen al die andere wagens hier, bijna in het niks op.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Mja dat DRC was fantastisch zo lang het werkte, maar eens je daar problemen mee hebt is het einde zoek.
                                        KWv3 schijnt de betere oplossing te zijn voor de RS6.

Zoals gezegd, 't staat me nog een beetje te hard voor de afstanden die ik doe, iets te "botserig" zeg maar, maar ik veronderstel dat dat een kwestie is van instellen.
                                        hard = good

da's gewoon een kwestie van mentale instelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          hard = good
                                          You have not driven in Hungary yet

Comment

Working...
                                          X