Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
NICE!
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
Hoeveel heb je er uit gekregen?
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNICE!
En?
Hoeveel heb je er uit gekregen?
Die Nederlanders hebben toch altijd een speciale smaak hé.... Ik ben niet verder gegaan dan de snelheid waarbij ik mijn rijbewijs zou verliezen: 175. Maar wat een kar Spillies: S'en zijn geil
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Comment
-
Machtige foto's, ik wil ook nog steeds eens met de S5 rijden maar het lukt maar niet om een bij onze dealer te krijgen, althans niet voor te testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenMachtige foto's, ik wil ook nog steeds eens met de S5 rijden maar het lukt maar niet om een bij onze dealer te krijgen, althans niet voor te testen.
bij LM motors hier in Gent staat er een R8, S5, S3 en nog wat ander leuk spul
Comment
-
Ik zal het nog eens moeten navragen, momenteel konden ze geen ter beschikking hebben.
Comment
-
Wat een fokkin zalig dagje gehad!
Heerlijke opkomst gehad op de meeting in Zwitserland. De RS4B5's heb ik zelfs niet geteld
Daarnaast S8D2, R8, RS4B7, RS6, S4, S3...
Met al dat quattro geweld over de passen blazen
Ik ga straks een topicje openen, shitload aan pics to be expected!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat een fokkin zalig dagje gehad!
Heerlijke opkomst gehad op de meeting in Zwitserland. De RS4B5's heb ik zelfs niet geteld
Post het maar op Audisport ook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat een fokkin zalig dagje gehad!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMet welke wagen ben je geweest?
Big momma!
Comment
Comment