Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I kinda stopped caring about the looks

Nee serieus, het is gdv slim gezien...je moet enkel ook een stuk aluminium of whatever it is wegsnijden of lassen.

En niet meer frontaal crashen is de boodschap daarna

Comment

• Zo'n last van de koeling?

Haal gewoon een stuk weg uit je motorkap, zal minder opvallen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Klopt het dat de cilinderinhoud van de nieuwe RS6 kleiner is dan die van de S6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Fak, ik ging net slapen

Post het maar op Audisport ook!
          Hij zou het eens moeten durven vergeten.
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Klopt het dat de cilinderinhoud van de nieuwe RS6 kleiner is dan die van de S6?
            5.0 vs 5.2 dacht ik inderdaad he

Comment

• Hoe is het met je ophanging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Hoe is het met je ophanging?
                Ik hiel die R8 in korte kapbochtjes quasi bij met m'n boot, dus zeer tevreden van de praktijktest zeg maar.

In Zwitserland is het perfect, maar in pakweg België is het voor mijn gevoel nog steeds wat te hard.

Ik heb nu gehoord dat je die ingaande en uitgaande slag wel zo kan instellen, je moet dan enkel wat door je carrosserie boren Moet daar nog eens wat meer achter informeren.

Dan kan de fun pas beginnen...snel instellen en testen.

In echt harde bochten raakt ie de kas vooraan nog wel 'ns, dus daar ofwel hoger, ofwel harder, ofwel beide.

Achteraan mag ie nog wat zakken vind ik.

Comment

• op de goeie weg dus!

Comment

op de goeie weg dus!
                    Ja, maar ik bol straks wel met het werkpaard naar Roemenië, RS6 staat toch net iets té race-spec om daarheen te bollen

Comment

• Nog ff hier ook posten...blijf dit zo dik vinden

Man er reden B5's voor mij die bij vol doortrekken en uitgeschakelde ESP gewoon volledige wielspin hadden...en het was niet bepaald nat nat, wegdek lag ietwat vochtig.

De chauffeur met de B7 geeft overigens zonder problemen toe dat ie geen match is voor de B5's..

Comment

• Bfünf power

die mod vind ik alleen wel vrij bagger

Comment

die mod vind ik alleen wel vrij bagger
                          Qua looks, bedoel je dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Qua looks, bedoel je dan?
                            ja uiteraard. Qua efficiëntie zal dat zeker flink helpen, maar dan zijn er andere (toerijkende) mogelijkheden. Zie maar naar de RS4 MTM 602, die heeft dat ook niet nodig.

Comment

• Ik vind het vet, zelfs optisch! Moet misschien nog wat geperfectioneerd worden, andere vorm enzo..maar het idee is top!

Comment

• 't Heeft wel iets de look maar het "sleeper" gehalte is een stuk weg.
                                AutoMinded.be

Comment

crappy shop but you get the point

Maak er ineens een SFG van

Comment

• Bestaat er een topic over alle mod's aan die RS4 ? ik vind hem werkelijk prachtig!

Comment

• tjah het is wel zo dat de B5 veel gemakkelijker te tunen valt dan de B7.. maar de sound van die laatste is toch wel pakken beter.

Comment

Nog ff hier ook posten...blijf dit zo dik vinden

Man er reden B5's voor mij die bij vol doortrekken en uitgeschakelde ESP gewoon volledige wielspin hadden...en het was niet bepaald nat nat, wegdek lag ietwat vochtig.

De chauffeur met de B7 geeft overigens zonder problemen toe dat ie geen match is voor de B5's..

Het heeft wel iets vind ik.

Alleen zou inderdaad het 'design' ietsje anders mogen zijn. Bijv. meer afgeronde hoeken (zie naar alle andere 'roosterholtes')...

Comment

Ik vind het vet, zelfs optisch! Moet misschien nog wat geperfectioneerd worden, andere vorm enzo..maar het idee is top!
                                          ²²²

Ik vind het ook echt knap

Die RS4 is gewoon af! Zo verlaagd met die brede schoentjes

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X