Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij een avant.

Comment

• Een kei in m'n voorruit tegen 230 km/h, fak man ik ben potdoof van de klap

Comment

• Morgen Carglass maar es bellen dacht ik zo..

Comment

• Eigenlijk wel serieus blij dat het niet in m'n gezichtsveld was, en dat ie er niet los doorgevlogen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Een kei in m'n voorruit tegen 230 km/h, fak man ik ben potdoof van de klap
            Ferme cirkel in de ruit!

Comment

• da's geluk hebben idd, ziet er bijna een kogelgat uit

Comment

• Ja ik dacht eerst nog te posten dat ik in 1 of ander Ghetto in Dortmund aangevallen werd

Comment

• Als dat in je gril vliegt kan dat anders ook wel voor vreemde problemen zorgen... een gat van een paar cm in je radiator, als je dat niet direct door hebt en zo nog even verder bolt...

Comment

• Damn Je hebt idd geluk gehad!

Waar is de steen uiteindelijk beland?

Comment

• Ik moet m'n wagen nog is deftig inspecteren, zoeken naar collateral damage...maar ik denk dat ie verder niks geraakt heeft. Geen flauw idee waar dat ding vandaag kwam, ik denk van de andere kant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                        Damn Je hebt idd geluk gehad!

Waar is de steen uiteindelijk beland?

Geen idee, ik hoop geen carambole op een andere wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Geen idee, ik hoop geen carambole op een andere wagen.
                          Aah hij is niet in het interieur gevlogen?

Moet echt schrikken zijn geweest, zeker aan zo'n snelheid..

Comment

• Fak, dat moet verschieten zijn...

Comment

• weeral 500euro armer...

Greets Patrick

Comment

• De verzekering wel ja. Ik ga dat zelf niet betalen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

da's geluk hebben idd, ziet er bijna een kogelgat uit
                                  Ging ik ook net zeggen, precies alsof het van een kogelinslag is

Chance dat die steen of wat het ook mag zijn niet helemaal door de ruit is gegaan!

Comment

• Damn, sjans dat ge er zo goed vanf komt.
                                    Moet nogal een knal zijn seg

Comment

• Nu beginnen ze toch wel drastische maatregelen te nemen om de zwaar verbruikende wagens te weren uit de steden.

Comment

• Knap duo Alleen spijtig van de schade aan die blauwe..

Meer: http://spots.autogespot.com/viewimag...18012008210255

Comment

• En dit blijft ooh zo prachtig, die velgen

Meer: http://spots.autogespot.com/viewimag...18012008213049

Comment

Working...
                                          X