BAH
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFak ik wil zo'n kar, maar wel in het zwart, bitte!
Koop nu maar gewoon een bimmer of een benz, iedereen blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKoop nu maar gewoon een bimmer of een benz, iedereen blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGene stress, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om 4.2 liter taks te gaan betalen .
Ik geloof je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk geloof je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGelukkig, nu kan ik rustig gaan slapen.
Slaapwel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Net 1.300km gereden, door Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland, Hongarije....
rit van men leven
Wenen - Budapest --->
Frankrijkmatig biljartvlak, nobody cares about the speed, gewoon knallen!
En die B-roads here
Ik kan blijven vertellen.... nooit gedacht dat ik dit in Europa nog zou meemaken. Ben hier al geweest, maar altijd met vliegtuig naar Budapest.
NOOIT MEER!
Gent -> Tsjechië -> Slowakije (Bratislava) -> Hongarije (Budapest) -> Gent
Ik kijk er terug naar uit
(btw, ooit al in Estland, Letland en Litouwen rondgereden ? door Polen ? ... dit staat in augustus op het programma)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten(btw, ooit al in Estland, Letland en Litouwen rondgereden ? door Polen ? ... dit staat in augustus op het programma)
De snelweg van Kaunas naar Vilnius (hoofdstad) is echt een prachtbaan!
De kleinere wegen zijn aan de andere kant wel heel wat minder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenBegin juli rij ik daar ook rond ...
(btw, ooit al in Estland, Letland en Litouwen rondgereden ? door Polen ? ... dit staat in augustus op het programma)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenBegin juli rij ik daar ook rond ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenLaat je weten hoe de banen er zijn en wat de aan te raden snelwegen zijn? Ik vertrek 6 juli naar Tsjechië.
Ik ook ,de 6de
Comment
Comment