Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er staan dus wel flitsbakken op dat traject (grens tot Budapest) om de 30km ongeveer. Als ze 's nachts werken hang ik er van de heenweg in ieder geval 4 of 5 keer ferm aan, ben er niet echt vaak onder de 200 geweest. Maar heb eigenlijk geen flitsen gezien.
Vandaag heb ik de bakken in het daglicht gezien, eentje per ongeluk getest tegen 190 en die werkte
Jawohl.
Vandaag heb ik wel bijna 2 frontale ongevallen gezien... het blijft toch een gevaarlijk spelletje, dat inhalen op die 1vaksbanen. 1 keer een busje dat de wegopdraaide, keek niet naar rechts en ramde nét niet een inhalende vrachtwagen (mits het nodige kunst en vliegwerk in de berm).
En 1 keer een personenwagen achter me die nog mee kwam inhalen en de boel to-taal verkeerd inschatte. Freaky als je ze achter je ziet inhalen terwijl er je net een vrachtwagen kruist. Ik moet zeggen, die gasten kunnen prachtig offroaden met hun vrachtwagens.
Die overstekende dieren zijn ook serieus gevaarlijk, maar daar moet je niet naar zien. Gewoon tegen rijden. Als je begint uit te wijken enzo, dan gebeuren de ongevallen.
Sorry fazant, 3 katten en mus. Ik weet niet of ik jullie geraakt heb, maar ik kwam van rechts!
Ben 2 maand geleden op uitwisseling geweest in Boedapest en de hele week die ik daar verbleven heb, heb ik nergens een flitskast of zelfs een bord met een snelheidslimiet gezien.
Ik moest iedere morgen een halfuur op de bussen zitten(verschrikkelijk oude dingen trouwens) en die bussen werden constant ingehaald door allerlei van die brokkenpiloten. Was er niet veel plaats niet meer, ging de bus even offroaden. Mensen vinden dat daar normaal.
Ook de rijstijl van die mannen is best wel kluchtig, de moeder van het gastgezin waar ik verbleef, trok iedere morgen weg met een burnout van de oprit.
On topic, beste maat van mijn pa heeft vorig weekend op het vliegveld van Wevelgem mogen cruisen met een R8, moet een droom zijn, zo een hele startbaan voor je en die 420 paardjes vrij kunnen uitlaten....
wel dat vermoede ik ook,toch zeker als het op bochtenwerk enzo aankomt,ma vraag me af wat het geeft die is naast elkaar een sprintje te zien doen,heb gisteren nog wat kunnen proefrijden met een S6,en was aardig verrast
Comment