2.7 is 14 fiscaal.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bedankt Avantus. M'n verzekering komt uit op € 487, 63 dus dat is haalbaar. De B5 komt dichter en dichter. Wooptiedoo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtendeze tegengekomen in frankrijk, denk dat het een S6 was, had allesinds witte wijzerplaten, maar geen embleem in de gril...
Als onze C4 Avant ( http://www.autoforum.be/showthread.php?t=31026 )eens weg zou gaan binnenkort kan ik mss m'n vader overtuigen om er zoeentje te zoeken als plezierwagen voor in de weekends, gezien zijn voorliefde voor de C4 AvantOf zijn deze nogal zeldzaam of duur? Want mijn vader heeft al vaker laten doorschemeren dat hij zoiets in die stijl wel zou zien zitten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen RS4 cabrio heeft dat volgens mij nooit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenGeilheid²²²²²²²²²²²²²²²²
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenWanneer heeft een RS4 die ovale spiegeltjes?
Want ik zie dat deze RS4 die niet heeft...
Edit: Bij nader inzien is dit toch niet het geval. Op een Cabrio zijn het altijd zo'n spiegels volgens de CC op audi.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHeeft zo'n cabrio altijd van die "gewone" zetels?
Comment
-
Geluid
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment