Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Passo dello Stelvio, I suppose

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Cruising

Haha, geweldig zo'n wegen (vooral ook in Bulgarije). eN hoe er op wordt gepeerd!

Comment

• De johnny's daar dat zijn echte zotten

Als je zo'n gebrakte golf IV ziet met garanti een belachelijke uitlaat, donkere ruiten, uiteraard doempende diesel....heerlijk hoe die gastjes ervoor gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Haha, geweldig zo'n wegen (vooral ook in Bulgarije). eN hoe er op wordt gepeerd!
          In Bulgarije hang ik altijd aan de lamp.
          De flikken daar zijn de grootste afzetters ter wereld en ze houden enkel wagens met buitelandse nummerplaten tegen en smeren je de meest krankzinnige boetes aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            In Bulgarije hang ik altijd aan de lamp.
            De flikken daar zijn de grootste afzetters ter wereld en ze houden enkel wagens met buitelandse nummerplaten tegen en smeren je de meest krankzinnige boetes aan.
            Nu ja laatste tijd is dat wat verminderd, maar vroeger was de situatie idd veel erger...

Geef die mannen wat Red-Bull en leg in je paspoort 20 euro of zo.
            Zo lossen wij dat altijd op

Ma idd die flikken waren (of zijn nu nog) echt de pest. Hun job is gewoon reizigers met buitenlandse platen zo uit de weg plukken en wat geld in hun zakken stoppen

Comment

• Hoe zou je zelf zijn als je geen reet verdient

Comment

Nu ja laatste tijd is dat wat verminderd, maar vroeger was de situatie idd veel erger...

Geef die mannen wat Red-Bull en leg in je paspoort 20 euro of zo.
                Zo lossen wij dat altijd op

Ma idd die flikken waren (of zijn nu nog) echt de pest. Hun job is gewoon reizigers met buitenlandse platen zo uit de weg plukken en wat geld in hun zakken stoppen
                Ik ben er vorig jaar nog geweest ,ik heb 30 € boete gehad omdat er iets verderop een ongeval was gebeurd en ik had dat naar het schijnt veroorzaakt door hun .
                Om een verhaal kort te maken ik ben afgeript en zo'n 3 jaar geleden moest je aan elke grenspost in Bulgarije 10 € betalen aan die kerels.
                De weg van Sofia naar Edirne is zo kapot kerel enkel de hoertjes langs de weg zijn wel lache .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Hoe zou je zelf zijn als je geen reet verdient
                  Die kerels verdienen een maandloon op één dag.
                  Er hangt tegenwoordig in Bulgarije aan de grens bordjes met in verschillende talen onder andere ook het Nederlands geschreven dat je geen geld moet geven aan de cops,grensmannen,..., .

Comment

Ik ben er vorig jaar nog geweest ,ik heb 30 € boete gehad omdat er iets verderop een ongeval was gebeurd en ik had dat naar het schijnt veroorzaakt door hun .
                    Om een verhaal kort te maken ik ben afgeript en zo'n 3 jaar geleden moest je aan elke grenspost in Bulgarije 10 € betalen aan die kerels.
                    De weg van Sofia naar Edirne is zo kapot kerel enkel de hoertjes langs de weg zijn wel lache .
                    Die weg is echt begaaid ja, vooral in het donker kan het daar soms gevaarlijk zijn. Het was daar wel schrikken toen we daar met de A6 C5 1.9 TDI met bootje op trailer over die weg reden. Taaak taaaak en zo

Comment

Die weg is echt begaaid ja, vooral in het donker kan het daar soms gevaarlijk zijn. Het was daar wel schrikken toen we daar met de A6 C5 1.9 TDI met bootje op trailer over die weg reden. Taaak taaaak en zo
                      Dan zullen we maar zwijgen over de wegen vanaf Ankara tot de Iraanse grens .

Comment

Die kerels verdienen een maandloon op één dag.
                        Er hangt tegenwoordig in Bulgarije aan de grens bordjes met in verschillende talen onder andere ook het Nederlands geschreven dat je geen geld moet geven aan de cops,grensmannen,..., .
                        5 €

5 €

Komşu, çorba parasi!

Man man

Comment

Dan zullen we maar zwijgen over de wegen vanaf Ankara tot de Iraanse grens .
                          Ben daar nooit geweest

Is 't daar zo slecht?

Ey van Edirne --> Istanbul --> Ankara is wel hemels

Comment

5 €

5 €

Komşu, çorba parasi!

Man man
                            haha idd maar zo staat er 10 man te wachten .
                            nooit maar echt noooit meer kom ik daar met de auto.

Comment

Ben daar nooit geweest

Is 't daar zo slecht?

Ey van Edirne --> Istanbul --> Ankara is wel hemels
                              Ja zeker zelfs 5 baans snelweg maar erna zijn het gewoon zandwegen door de bergen.

de baan van Ankara naar Istanbul (hier zou je met een RS6 flat kunnen gaan)

ring van Istanbul

Na Ankara (valt toch wel op dat Turkije geen geld in het Koerdisch gedeelte steekt

Comment

• RS4 langs de snelweg

Comment

• Comment

• Breedheid.

Comment

• Der is onlangs een totaal nieuwe snelweg met dikke tunnels geopend maar weet niet juist waar

Uhum, koerdisch gedeelte?

Ring van Istanbul

Groter dan de E314 denk ik

Comment

RS4 langs de snelweg

Comment

Breedheid.
                                          Geilheid

Comment

Working...
                                          X