Passo dello Stelvio, I suppose
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenCruising
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHaha, geweldig zo'n wegen (vooral ook in Bulgarije). eN hoe er op wordt gepeerd!
De flikken daar zijn de grootste afzetters ter wereld en ze houden enkel wagens met buitelandse nummerplaten tegen en smeren je de meest krankzinnige boetes aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIn Bulgarije hang ik altijd aan de lamp.
De flikken daar zijn de grootste afzetters ter wereld en ze houden enkel wagens met buitelandse nummerplaten tegen en smeren je de meest krankzinnige boetes aan.
Geef die mannen wat Red-Bull en leg in je paspoort 20 euro of zo.
Zo lossen wij dat altijd op
Ma idd die flikken waren (of zijn nu nog) echt de pest. Hun job is gewoon reizigers met buitenlandse platen zo uit de weg plukken en wat geld in hun zakken stoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenNu ja laatste tijd is dat wat verminderd, maar vroeger was de situatie idd veel erger...
Geef die mannen wat Red-Bull en leg in je paspoort 20 euro of zo.
Zo lossen wij dat altijd op
Ma idd die flikken waren (of zijn nu nog) echt de pest. Hun job is gewoon reizigers met buitenlandse platen zo uit de weg plukken en wat geld in hun zakken stoppen,ik heb 30 € boete gehad omdat er iets verderop een ongeval was gebeurd en ik had dat naar het schijnt veroorzaakt door hun
.
Om een verhaal kort te maken ik ben afgeript en zo'n 3 jaar geleden moest je aan elke grenspost in Bulgarije 10 € betalen aan die kerels.
De weg van Sofia naar Edirne is zo kapot kerel enkel de hoertjes langs de weg zijn wel lache.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe zou je zelf zijn als je geen reet verdient
Er hangt tegenwoordig in Bulgarije aan de grens bordjes met in verschillende talen onder andere ook het Nederlands geschreven dat je geen geld moet geven aan de cops,grensmannen,..., .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk ben er vorig jaar nog geweest,ik heb 30 € boete gehad omdat er iets verderop een ongeval was gebeurd en ik had dat naar het schijnt veroorzaakt door hun
.
Om een verhaal kort te maken ik ben afgeript en zo'n 3 jaar geleden moest je aan elke grenspost in Bulgarije 10 € betalen aan die kerels.
De weg van Sofia naar Edirne is zo kapot kerel enkel de hoertjes langs de weg zijn wel lache.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenDie weg is echt begaaid ja, vooral in het donker kan het daar soms gevaarlijk zijn. Het was daar wel schrikken toen we daar met de A6 C5 1.9 TDI met bootje op trailer over die weg reden. Taaak taaaak en zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDie kerels verdienen een maandloon op één dag.
Er hangt tegenwoordig in Bulgarije aan de grens bordjes met in verschillende talen onder andere ook het Nederlands geschreven dat je geen geld moet geven aan de cops,grensmannen,..., .
5 €
Komşu, çorba parasi!
Man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDan zullen we maar zwijgen over de wegen vanaf Ankara tot de Iraanse grens.
Is 't daar zo slecht?
Ey van Edirne --> Istanbul --> Ankara is wel hemels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten5 €
5 €
Komşu, çorba parasi!
Man man.
nooit maar echt noooit meer kom ik daar met de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenBen daar nooit geweest
Is 't daar zo slecht?
Ey van Edirne --> Istanbul --> Ankara is wel hemels
de baan van Ankara naar Istanbul (hier zou je met een RS6 flat kunnen gaan)
ring van Istanbul
Na Ankara(valt toch wel op dat Turkije geen geld in het Koerdisch gedeelte steekt
Comment
-
-
Comment