Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Steve wat kost dat officieel?
    effe zien.

Comment

• 4B3821105C KOTFLUEGEL 165 Euro

zonder btw, dealermarge, transportkosten.

Comment

• Hrmz en spuiten betekent ---> hele auto spuiten, of dat ziet er niet uit.

Folie dus

Nee serieus, wat zijn de meningen daarover? Is dat niet interessant? Auto zal sowieso niet meer zoveel gereden worden.

Comment

Hrmz en spuiten betekent ---> hele auto spuiten, of dat ziet er niet uit.
          waarom?

er bestaan nog goede carrossiers hoor (hoe zeldzaam ze ook zijn)

Comment

• Idd, bij die auto denk ik niet dat het nodig is om volledig te herspuiten.

Zorgen dat het door een goede carrossier gebeurt, en dan heb je geen kleurverschil.

Comment

• Voor 17500 neem ik hem over mét buil Corre.
              AutoMinded.be

Comment

• cool, ga jij nog verschieten met die invoerkosten

Comment

Hrmz en spuiten betekent ---> hele auto spuiten, of dat ziet er niet uit.

Folie dus

Nee serieus, wat zijn de meningen daarover? Is dat niet interessant? Auto zal sowieso niet meer zoveel gereden worden.
                  Gewoon een nieuw spatbord bestellen en laten lakken. Bij een donkere kleur zie je minder snel kleurverschil.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    waarom?

er bestaan nog goede carrossiers hoor (hoe zeldzaam ze ook zijn)

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Gewoon een nieuw spatbord bestellen en laten lakken. Bij een donkere kleur zie je minder snel kleurverschil.
                    ok!

Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    Voor 17500 neem ik hem over mét buil Corre.
                    Kom maar halen

Comment

• cool Ritsuke heeft een RS6

fak ik ben scheef

edit: wat zeg jij nu allemaalll?

Comment

• De A6 die ik wou kopen had een gedeukte deur (C4 model). M'n carrossier zei dat het geen probleem was om deze te herstellen
                        (ja, dat waren alu deuren)

Comment

• een C4 die alu deuren heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                            Voor 17500 neem ik hem over mét buil Corre.
                            1000€ onder je vraagprijs, doen LL!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Shit, ik wist dat mijn bod lager moest zijn. Als je hem echt verkoopt mag je iets laten weten maar hij moet in zwitserland ingeschreven blijven. Taksen en zo. :mrgreen:

Nee serieus, je mag echt iets laten weten.

@WB: ga ontnuchteren. Ritsuke heeft een RS6 -RS +A.
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                @WB: ga ontnuchteren. Ritsuke heeft een RS6 -RS +A.
                                Gij zou klagen.

Ik heb een RS4 black -RS4 -black

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  een C4 die alu deuren heeft?
                                  De voorste deur was gescheurd en je zag duidelijk dat het alu is

Comment

• Gaat idd herstellen en herspuiten worden of je zal het steeds zien. De lak is rond de deuk namelijk gebroken en dat komt met uitblutsen niet meer goed

Ik zou wel vragen van NIET uit te nevelen. Dus enkel het stuk te spuiten en te polieren.

Vermeldt erbij dat ze ZEKER NIET de andere pannelen mogen polieren ! Anders zit je gegarandeerd in de miserie !
                                    Ze polieren niet mooi, en nemen toch héél veel vernis weg. Dat is dan héél moeilijk nog te corrigeren daar er weinig vernis over is om nog mee te werken.

Enkel die voorvleugel laten bewerken en dat komt wel goed bij een goeie carrossier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Gaat idd herstellen en herspuiten worden of je zal het steeds zien. De lak is rond de deuk namelijk gebroken en dat komt met uitblutsen niet meer goed

Ik zou wel vragen van NIET uit te nevelen. Dus enkel het stuk te spuiten en te polieren.

Vermeldt erbij dat ze ZEKER NIET de andere pannelen mogen polieren ! Anders zit je gegarandeerd in de miserie !
                                      Ze polieren niet mooi, en nemen toch héél veel vernis weg. Dat is dan héél moeilijk nog te corrigeren daar er weinig vernis over is om nog mee te werken.

Enkel die voorvleugel laten bewerken en dat komt wel goed bij een goeie carrossier.
                                      Ik vermeld niks, jij regelt dat en zorgt voor een nieuwe auto voor mijn mama

Comment

Dus: jullie de beesten binnen, ik geen reparatiekosten, jullie geen gehandicapt/dood huisdier. Deal?
                                        Als je zou remmen heb je die problemen ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Als je zou remmen heb je die problemen ook niet
                                          Ik rem niet voor dieren.

Comment

Working...
                                          X