Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHrmz en spuiten betekent ---> hele auto spuiten, of dat ziet er niet uit.
er bestaan nog goede carrossiers hoor (hoe zeldzaam ze ook zijn)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHrmz en spuiten betekent ---> hele auto spuiten, of dat ziet er niet uit.
Folie dus
Nee serieus, wat zijn de meningen daarover? Is dat niet interessant? Auto zal sowieso niet meer zoveel gereden worden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom?
er bestaan nog goede carrossiers hoor (hoe zeldzaam ze ook zijn)
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGewoon een nieuw spatbord bestellen en laten lakken. Bij een donkere kleur zie je minder snel kleurverschil.
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenVoor 17500 neem ik hem over mét buil Corre.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenVoor 17500 neem ik hem over mét buil Corre.
Comment
-
Shit, ik wist dat mijn bod lager moest zijn. Als je hem echt verkoopt mag je iets laten weten maar hij moet in zwitserland ingeschreven blijven. Taksen en zo. :mrgreen:
Nee serieus, je mag echt iets laten weten.
@WB: ga ontnuchteren. Ritsuke heeft een RS6 -RS +A.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten@WB: ga ontnuchteren. Ritsuke heeft een RS6 -RS +A.
Ik heb een RS4 black -RS4 -black
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen C4 die alu deuren heeft?
Comment
-
Gaat idd herstellen en herspuiten worden of je zal het steeds zien. De lak is rond de deuk namelijk gebroken en dat komt met uitblutsen niet meer goed
Ik zou wel vragen van NIET uit te nevelen. Dus enkel het stuk te spuiten en te polieren.
Vermeldt erbij dat ze ZEKER NIET de andere pannelen mogen polieren ! Anders zit je gegarandeerd in de miserie !
Ze polieren niet mooi, en nemen toch héél veel vernis weg. Dat is dan héél moeilijk nog te corrigeren daar er weinig vernis over is om nog mee te werken.
Enkel die voorvleugel laten bewerken en dat komt wel goed bij een goeie carrossier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenGaat idd herstellen en herspuiten worden of je zal het steeds zien. De lak is rond de deuk namelijk gebroken en dat komt met uitblutsen niet meer goed
Ik zou wel vragen van NIET uit te nevelen. Dus enkel het stuk te spuiten en te polieren.
Vermeldt erbij dat ze ZEKER NIET de andere pannelen mogen polieren ! Anders zit je gegarandeerd in de miserie !
Ze polieren niet mooi, en nemen toch héél veel vernis weg. Dat is dan héél moeilijk nog te corrigeren daar er weinig vernis over is om nog mee te werken.
Enkel die voorvleugel laten bewerken en dat komt wel goed bij een goeie carrossier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Dus: jullie de beesten binnen, ik geen reparatiekosten, jullie geen gehandicapt/dood huisdier. Deal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAls je zou remmen heb je die problemen ook niet
Comment
Comment