Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengene stress, van zodra dat klein probleempje met de sechs gemaakt is kan LL terug ten volle genieten van z'n kar, en dan vindt er weer een enorme moodswing plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenFull Black RS6 live te bewonderen bij Bourgoo in Knokke.
EDITH: @Corre: En nu je beste prijs.
Comment
-
Specs:
Te Koop:
Audi RS4 Avant in Avuszilver
Bouwjaar 2001 +/- 103.000 km
381pk / 280 kW
Opties:
Automatische airco, navi plus met groot scherm en tv, 6cd wisselaar,
cruise controle, xenon lichten, Volleder bekleding, alcantara stuurwiel, alcantara
versnellingspook, carbon inleg, elektrische ruiten, verwarmde zetels, elektrisch in hoogte verstelbare zetels, quattro sport remmen voor een achter, full option op schuifdak na.
Extra opties:
-Milltek uitlaat met sportcats, dus vanaf de turbo's
-KW v3 ophanging, in hoogte regelbaar, hardheid in en uitgaande slag regelbaar
-BBS Le Mans 9.5x19 met Conti Sportcontact 255/30-19
Te koop voor een goed bod.
Contact liefst via e-mail.
Jammer dat ik dit niet (nog) niet betalen kanEcht enorm dikke RS4 vind ik persoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendikke RS4, echt prachtig... maar ik zou dat stuur ... ik zou er vies van zijn om 't vast te pakken... 'k weet niet, 't straalt iets .. .iets gay-achtig uit ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat zal anders wel geweldig goed in de hand liggen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenSpecs:
Jammer dat ik dit niet (nog) niet betalen kanEcht enorm dikke RS4 vind ik persoonlijk.
Past wel goed bij jou deze kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWat is z'n richtprijs PeugeotGTI? Een ingevoerde is altijd handig meegenomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendikke RS4, echt prachtig... maar ik zou dat stuur ... ik zou er vies van zijn om 't vast te pakken... 'k weet niet, 't straalt iets .. .iets gay-achtig uit ofzo.
Comment
Comment