Indd vet, voor een dag ofzo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenecht hé
die S8 vind ik nog niet half zo vet als de nieuwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWit is eigenlijk ook wel vet...
Onmiddellijk leveren die handel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenHoe zit dat eigenlijk met het ESP op de Audi's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenHoe zit dat eigenlijk met het ESP op de Audi's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOch joeng ik geef a oep a bakkes, eendertwaar, eendertwanneer!
Comment
-
quattro remember
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhebbe da ni nodig he
quattro remember
Ik heb 'm 2 keer écht nodig gehad, maar dat lag dus duidelijk aan de banden. Anders is het niet normaal dat je op de autostrade tegen 140 in de regen plots 45° gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhebbe da ni nodig he
quattro remember
batterij zit zelfs onder de achterbank voor de ultieme perfectie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb 'm 2 keer écht nodig gehad, maar dat lag dus duidelijk aan de banden. Anders is het niet normaal dat je op de autostrade tegen 140 in de regen plots 45° gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
Comment
Comment