Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    In Duitsland vind je ze toch nog goedkoper.
    Ik dacht aangezien die toch vrij zeldzaam zijn, dat ze toch wat duurder zouden gaan ...

    Comment


    • Audiforum had vroeger een vette zwarte V8

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
        meegespoten delen, ongetwijfeld een schadekar.

        wil ik zelfs niet naar gaan zien, naar die V8.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Audiforum had vroeger een vette zwarte V8
          de eigenaars?

          dat was een zilvere (en hebben ook een licht grijsblauwe gehad dacht ik)

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            de eigenaars?

            dat was een zilvere (en hebben ook een licht grijsblauwe gehad dacht ik)

            Hmm, van waar herinner ik me die zwarte dan

            Comment


            • Zit er iemand van jullie nog op dat audiforum.nl? Ik vind het maar een saai en onoverzichtelijk forum, en Paul en Michel zullen daar ook wel om een reden zijn weggegaan, vermoed ik.

              Comment


              • michel zit daar terug, inclusief geweldige verhalen over de kills met z'n RS6

                ik vind het een handig forum voor wat technisch bij te lezen/leren, maar de discussies zelf vind ik vaak wat 'zuur'. Ik ondervind een groot verschil tussen belgen en nederlanders daar.

                Comment


                • Vroeger zat ik daar veel, maar nu niet meer... Onoverzichtelijk idd

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    Hmm, van waar herinner ik me die zwarte dan

                    deze?




                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      michel zit daar terug, inclusief geweldige verhalen over de kills met z'n RS6
                      Het is zondagochtend, alweer een paar maanden geleden, de Duitse A57 is nog niet onder reparatie. Mooi weer, fijn moment om de auto weer eens uit laten. De rit naar de snelweg toe, is exact lang genoeg om de motor lekker op temperatuur te brengen, dus bij het verlaten van de N271 staan alle wijzers in het groen.

                      Terwijl ik rustig snelheid maak op de invoegstrook, komt een Ferrari cabrio voorbij. Snelheid rond de 130 km/u, schat ik zo. Yesss! Dat zijn de leuke dingen voor de mens. Mabel rukt meteen aan de teugels en ik heb mijn rechtervoet gespitst.

                      Ik sluit achteraan om van dat geluid te genieten. Wat klinken die Ferrari’s toch ongeëvenaard geweldig! Het blijkt een F430 Spider, een gele. De chauffeur een type dat je wel vaker in die auto’s ziet. Het dak is naar beneden, dus z’n toupet ligt in het handschoenenkastje en de zon schijnt ongehinderd op z’n kalende schedel.
                      Maar ik geef ‘m groot gelijk. Wie ziet een kalende kop, als je in een kanariegele Ferrari aan komt rijden?

                      We laten beide gas los bij de grens. Tempo 100 voor een stukje. Maar dan… Ik heb m’n dak open, dus ik hoor ‘m terug schakelen en de motor op toeren zetten. Mabel staat al in de sportstand en ik flipper terug naar de 3e versnelling.
                      En daar gaat-ie! Ten minste, dat had hij in gedachten. Mabel is echter duidelijk sneller. De donkere bromstem van Mabel valt helemaal weg bij de orgie van gekrijs en toeren van de F430. Maar de F430 valt flink terug bij het acceleratiegeweld van Mabel! In de 4e versnelling pak ik makkelijk 100 mtr. Bij 260 km/u naar de 5e en even op ‘m wachten… Komt-ie links langszij en ik zie een rode kop achter dat stuur; zeg maar Testa Rossa(!). De knokkels wit geknepen in het stuur en blik strak rechtuit. Ik zoek oogcontact, maar dat gunt hij me niet. Nou dan niet… Mag-ie weer de bevallige uitlaten bestuderen van Mabel. Het lukt ‘m niet eens om in de windschaduw te blijven. Langzaam wordt de gele vlek met de rode stip kleiner in m’n spiegels. De gedachte aan een roodborstje komt nog even in me op.
                      Mijn zondag is gemaakt; een prachtige dag!

                      Moraal van dit verhaal? Als je een knalgele Ferrari koopt om je midlife crisis te masseren, blijf dan uit buurt van zwarte RS6-en.



                      ondertussen heeft die 600pk en 8xx Nm ofzo

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                        Dit moet ongetwijfeld dé vetste kleur zijn voor een S8
                        (na zwart mss)





                        Zo te zien zit er een lekker interieur in deze S8 (check de kleur van de bovenzijde van het dashboard, de deurpanelen en de dakhemel). Heb je daar mss duidelijke foto's van?

                        Comment


                        • Lang niet slecht

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            Het is zondagochtend, alweer een paar maanden geleden, de Duitse A57 is nog niet onder reparatie. Mooi weer, fijn moment om de auto weer eens uit laten. De rit naar de snelweg toe, is exact lang genoeg om de motor lekker op temperatuur te brengen, dus bij het verlaten van de N271 staan alle wijzers in het groen.

                            Terwijl ik rustig snelheid maak op de invoegstrook, komt een Ferrari cabrio voorbij. Snelheid rond de 130 km/u, schat ik zo. Yesss! Dat zijn de leuke dingen voor de mens. Mabel rukt meteen aan de teugels en ik heb mijn rechtervoet gespitst.

                            Ik sluit achteraan om van dat geluid te genieten. Wat klinken die Ferrari’s toch ongeëvenaard geweldig! Het blijkt een F430 Spider, een gele. De chauffeur een type dat je wel vaker in die auto’s ziet. Het dak is naar beneden, dus z’n toupet ligt in het handschoenenkastje en de zon schijnt ongehinderd op z’n kalende schedel.
                            Maar ik geef ‘m groot gelijk. Wie ziet een kalende kop, als je in een kanariegele Ferrari aan komt rijden?

                            We laten beide gas los bij de grens. Tempo 100 voor een stukje. Maar dan… Ik heb m’n dak open, dus ik hoor ‘m terug schakelen en de motor op toeren zetten. Mabel staat al in de sportstand en ik flipper terug naar de 3e versnelling.
                            En daar gaat-ie! Ten minste, dat had hij in gedachten. Mabel is echter duidelijk sneller. De donkere bromstem van Mabel valt helemaal weg bij de orgie van gekrijs en toeren van de F430. Maar de F430 valt flink terug bij het acceleratiegeweld van Mabel! In de 4e versnelling pak ik makkelijk 100 mtr. Bij 260 km/u naar de 5e en even op ‘m wachten… Komt-ie links langszij en ik zie een rode kop achter dat stuur; zeg maar Testa Rossa(!). De knokkels wit geknepen in het stuur en blik strak rechtuit. Ik zoek oogcontact, maar dat gunt hij me niet. Nou dan niet… Mag-ie weer de bevallige uitlaten bestuderen van Mabel. Het lukt ‘m niet eens om in de windschaduw te blijven. Langzaam wordt de gele vlek met de rode stip kleiner in m’n spiegels. De gedachte aan een roodborstje komt nog even in me op.
                            Mijn zondag is gemaakt; een prachtige dag!

                            Moraal van dit verhaal? Als je een knalgele Ferrari koopt om je midlife crisis te masseren, blijf dan uit buurt van zwarte RS6-en.



                            ondertussen heeft die 600pk en 8xx Nm ofzo

                            100meter pakken op een F430 in 4de...waarom lijkt me dat overdreven

                            Serieus, dat ding gaat enorm hard, maar dat lijkt me nu een tikkeltje overdreven. Ik gun het 'm want ie kan het wel mooi neerpennen.

                            Comment


                            • bwoah, nah

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                100meter pakken op een F430 in 4de...waarom lijkt me dat overdreven

                                Serieus, dat ding gaat enorm hard, maar dat lijkt me nu een tikkeltje overdreven. Ik gun het 'm want ie kan het wel mooi neerpennen.
                                ie zou nog serieus bijgetuned zijn sinds de vorige mietding, geen idee of het mogelijk is

                                Comment


                                • 100 meter is 'veel'

                                  maar een F430 is niet ZO snel in een rechte lijn hoor

                                  ik dacht iets van een 15 sec naar de 200, zoals een E60 M5.

                                  Comment


                                  • Volgens mijn berekeningen kan ie alleen maar 100meter pakken als z'n 4de versnelling 20seconden duurt.

                                    Maar goed, mijn berekeningen sucken wsl

                                    Comment


                                    • Pff dat het M lovers topic maar terug opengaat.

                                      Het is hier saai

                                      Audi-lovers

                                      @Blake: een F430 rijdt weg van een M6

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Pff dat het M lovers topic maar terug opengaat.

                                        Het is hier saai

                                        Audi-lovers

                                        @Blake: een F430 rijdt weg van een M6
                                        BMW-lovers nog steeds open

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Zit er iemand van jullie nog op dat audiforum.nl? Ik vind het maar een saai en onoverzichtelijk forum, en Paul en Michel zullen daar ook wel om een reden zijn weggegaan, vermoed ik.
                                          Ik heb ook een tijdje mijn dagen op Audiforum gesleten. 'k Vind een forum dat niet merk gebonden is (deze dus) toch beter (lees: oogkleppen enzo).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X