Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
wil ik zelfs niet naar gaan zien, naar die V8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAudiforum had vroeger een vette zwarte V8
dat was een zilvere (en hebben ook een licht grijsblauwe gehad dacht ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende eigenaars?
dat was een zilvere (en hebben ook een licht grijsblauwe gehad dacht ik)
Hmm, van waar herinner ik me die zwarte dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHmm, van waar herinner ik me die zwarte dan
deze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmichel zit daar terug, inclusief geweldige verhalen over de kills met z'n RS6
Terwijl ik rustig snelheid maak op de invoegstrook, komt een Ferrari cabrio voorbij. Snelheid rond de 130 km/u, schat ik zo. Yesss! Dat zijn de leuke dingen voor de mens. Mabel rukt meteen aan de teugels en ik heb mijn rechtervoet gespitst.
Ik sluit achteraan om van dat geluid te genieten. Wat klinken die Ferrari’s toch ongeëvenaard geweldig! Het blijkt een F430 Spider, een gele. De chauffeur een type dat je wel vaker in die auto’s ziet. Het dak is naar beneden, dus z’n toupet ligt in het handschoenenkastje en de zon schijnt ongehinderd op z’n kalende schedel.
Maar ik geef ‘m groot gelijk. Wie ziet een kalende kop, als je in een kanariegele Ferrari aan komt rijden?
We laten beide gas los bij de grens. Tempo 100 voor een stukje. Maar dan… Ik heb m’n dak open, dus ik hoor ‘m terug schakelen en de motor op toeren zetten. Mabel staat al in de sportstand en ik flipper terug naar de 3e versnelling.
En daar gaat-ie! Ten minste, dat had hij in gedachten. Mabel is echter duidelijk sneller. De donkere bromstem van Mabel valt helemaal weg bij de orgie van gekrijs en toeren van de F430. Maar de F430 valt flink terug bij het acceleratiegeweld van Mabel! In de 4e versnelling pak ik makkelijk 100 mtr. Bij 260 km/u naar de 5e en even op ‘m wachten… Komt-ie links langszij en ik zie een rode kop achter dat stuur; zeg maar Testa Rossa(!). De knokkels wit geknepen in het stuur en blik strak rechtuit. Ik zoek oogcontact, maar dat gunt hij me niet. Nou dan niet… Mag-ie weer de bevallige uitlaten bestuderen van Mabel. Het lukt ‘m niet eens om in de windschaduw te blijven. Langzaam wordt de gele vlek met de rode stip kleiner in m’n spiegels. De gedachte aan een roodborstje komt nog even in me op.
Mijn zondag is gemaakt; een prachtige dag!
Moraal van dit verhaal? Als je een knalgele Ferrari koopt om je midlife crisis te masseren, blijf dan uit buurt van zwarte RS6-en.
ondertussen heeft die 600pk en 8xx Nm ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDit moet ongetwijfeld dé vetste kleur zijn voor een S8
(na zwart mss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHet is zondagochtend, alweer een paar maanden geleden, de Duitse A57 is nog niet onder reparatie. Mooi weer, fijn moment om de auto weer eens uit laten. De rit naar de snelweg toe, is exact lang genoeg om de motor lekker op temperatuur te brengen, dus bij het verlaten van de N271 staan alle wijzers in het groen.
Terwijl ik rustig snelheid maak op de invoegstrook, komt een Ferrari cabrio voorbij. Snelheid rond de 130 km/u, schat ik zo. Yesss! Dat zijn de leuke dingen voor de mens. Mabel rukt meteen aan de teugels en ik heb mijn rechtervoet gespitst.
Ik sluit achteraan om van dat geluid te genieten. Wat klinken die Ferrari’s toch ongeëvenaard geweldig! Het blijkt een F430 Spider, een gele. De chauffeur een type dat je wel vaker in die auto’s ziet. Het dak is naar beneden, dus z’n toupet ligt in het handschoenenkastje en de zon schijnt ongehinderd op z’n kalende schedel.
Maar ik geef ‘m groot gelijk. Wie ziet een kalende kop, als je in een kanariegele Ferrari aan komt rijden?
We laten beide gas los bij de grens. Tempo 100 voor een stukje. Maar dan… Ik heb m’n dak open, dus ik hoor ‘m terug schakelen en de motor op toeren zetten. Mabel staat al in de sportstand en ik flipper terug naar de 3e versnelling.
En daar gaat-ie! Ten minste, dat had hij in gedachten. Mabel is echter duidelijk sneller. De donkere bromstem van Mabel valt helemaal weg bij de orgie van gekrijs en toeren van de F430. Maar de F430 valt flink terug bij het acceleratiegeweld van Mabel! In de 4e versnelling pak ik makkelijk 100 mtr. Bij 260 km/u naar de 5e en even op ‘m wachten… Komt-ie links langszij en ik zie een rode kop achter dat stuur; zeg maar Testa Rossa(!). De knokkels wit geknepen in het stuur en blik strak rechtuit. Ik zoek oogcontact, maar dat gunt hij me niet. Nou dan niet… Mag-ie weer de bevallige uitlaten bestuderen van Mabel. Het lukt ‘m niet eens om in de windschaduw te blijven. Langzaam wordt de gele vlek met de rode stip kleiner in m’n spiegels. De gedachte aan een roodborstje komt nog even in me op.
Mijn zondag is gemaakt; een prachtige dag!
Moraal van dit verhaal? Als je een knalgele Ferrari koopt om je midlife crisis te masseren, blijf dan uit buurt van zwarte RS6-en.
ondertussen heeft die 600pk en 8xx Nm ofzo
100meter pakken op een F430 in 4de...waarom lijkt me dat overdreven
Serieus, dat ding gaat enorm hard, maar dat lijkt me nu een tikkeltje overdreven. Ik gun het 'm want ie kan het wel mooi neerpennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten100meter pakken op een F430 in 4de...waarom lijkt me dat overdreven
Serieus, dat ding gaat enorm hard, maar dat lijkt me nu een tikkeltje overdreven. Ik gun het 'm want ie kan het wel mooi neerpennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenPff dat het M lovers topic maar terug opengaat.
Het is hier saai
Audi-lovers
@Blake: een F430 rijdt weg van een M6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZit er iemand van jullie nog op dat audiforum.nl? Ik vind het maar een saai en onoverzichtelijk forum, en Paul en Michel zullen daar ook wel om een reden zijn weggegaan, vermoed ik.
Comment
Comment