Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat van die turbodruk had ik al bijna een week voor je opgelost kunnen hebben, had het al opgezocht in de training manual, en als het niet de N75 is eet ik m'n hoed op

maar ach, je rijd ondertussen, mss zelfs wat zuiniger

Comment

• DAt denk ik ook.

Fak Carla you make so much sense vandaag. Zelfde ivm die S6 Avant, ideaal maar minder vermogen en zelfde wagen, that's gonna hurt so bad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        is die andere S3 een donkergroene?
        Dat moet je niet aan mij vragen, ik ben kleurenblind bij donkere kleuren. Zeker op foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Nee, da's antraciet hout doorgaans, of als 't niet ingeverfd is donkerroodbruin (vaak al zo donker dat je van antraciet vlekken erin kan spreken). Een beetje zoals ik in m'n duck heb zitten, lijkt het goed op. Best sportief, jong, en helemaal niet zo wansmakelijk als dat gelig hout.

ah vet.

ultiem blijft pianolak

Comment

dat van die turbodruk had ik al bijna een week voor je opgelost kunnen hebben, had het al opgezocht in de training manual, en als het niet de N75 is eet ik m'n hoed op

maar ach, je rijd ondertussen, mss zelfs wat zuiniger
            Het was eigenlijk mijn idee hier een kar te kopen, en die bij u te droppen voor ik naar China ging zodat je gas kon gaan regelen

Maar ik moet vrijdag nog de hele dag in de auto, en ik stik al in het werk. Voor een auto gaat er geen tijd zijn vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              En 't was dan nog mijn schuld!

Kom, zo'n A3 Sportback, is dat niets voor jou.

Met DSG ofzo, diesel, verbruikt toch de helft van de RS6.
              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Kan ie beter een 123d kopen.

beide slécht als langeafstandkarren, zeker als je ietwat hogere standaard aan comfort vereist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Het was eigenlijk mijn idee hier een kar te kopen, en die bij u te droppen voor ik naar China ging zodat je gas kon gaan regelen

Maar ik moet vrijdag nog de hele dag in de auto, en ik stik al in het werk. Voor een auto gaat er geen tijd zijn vrees ik.
                zolang je maar gas geeft

hoe lang ga je op dodelijketocht?

Comment

• Seg, euhm ... om effe terug te komen op een D3 S8 (heb ik 'm juist? audicodes zijn sinees voor me) op LPG (of ook een 540i, is hetzelfde), in combinatie met Linksfahrerfahrstil ... gaat dat ding niet danig overhitten, dan? LPG'kes lopen toch warmer dan op benzine, of heb ik dat verkeerd begrepen? En vroeger raadden ze toch alleszins aan om met een kar op LPG zeker op benzien over te schakelen als je een langere tijd (behoorlijk) sneller zou gaan rijden dan normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Kan ie beter een 123d kopen.
                    Audifront <-> BMWfront <-> MBfront

Het zal ze blijven.

Eens kijken wie de sterkste zijn en wie de slag rond 'de kar van LL' binnenhaalt!
                    Last edited by Spillies; 27/08/2008, 01:29.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

beide slécht als langeafstandkarren, zeker als je ietwat hogere standaard aan comfort vereist.
                      Ja.

Maar de 123d is sneller, daarom dat hij die beter kan kopen

Lange-afstandskarren moet je beginnen vanaf A6-klasse.

Tenzij een MB C-klasse, maar die valt dan ook weer niet sportief te rijden, én daar zit LL met zijn chauffeursstoel tegen de achterzetel denk ik

Comment

Helemaal correct (toch wat de '1 betreft), tenzij je echt een klein fijn manneke bent misschien.

Comment

Het zal ze blijven.

Eens kijken wie de sterkste zijn en wie de slag rond 'de kar van LL' binnenhaald!
                          1. Het is geen frontenoorlog
                          2. LL is de enige die die "slag" kan winnen
                          3. Mocht het een frontenoorlog zijn, ik zou géén BMW aanprijzen

Comment

om effe terug te komen op een D3 S8 (heb ik 'm juist? audicodes zijn sinees voor me)
                            D2

Een D3 is het nieuwste model, die van deze foto.

Comment

zolang je maar gas geeft

hoe lang ga je op dodelijketocht?
                              ergens rond 14 september ben ik terug denk ik, de 1ste vertrekken, wederom denk ik.

Comment

Seg, euhm ... om effe terug te komen op een D3 S8 (heb ik 'm juist? audicodes zijn sinees voor me) op LPG, in combinatie met Linksfahrerfahrstil ... gaat dat ding niet danig overhitten, dan? LPG'kes lopen toch warmer dan op benzine, of heb ik dat verkeerd begrepen? En vroeger raadden ze toch alleszins aan om met een kar op LPG zeker op benzien over te schakelen als je een langere tijd (behoorlijk) sneller zou gaan rijden dan normaal?
                                D2

t'is belangrijk van te accepteren dat je auto op gas nu eenmaal meer verbruikt. Wil je dat verbruik laag houden (op benzine-niveau) dan loopt de boel idd warmer, met kans op snijbranders en wat is het daar nog allemaal. Iig, kleppen zien af. Je hebt daar echter flashlube enzo voor.

Comment

Het zal ze blijven.

Eens kijken wie de sterkste zijn en wie de slag rond 'de kar van LL' binnenhaald!
                                  Als er ook punten gegeven worden voor correcte spelling mogen de vier ringen alvast afdruipen!

Comment

1. Het is geen frontenoorlog
                                    2. LL is de enige die die "slag" kan winnen
                                    3. Mocht het een frontenoorlog zijn, ik zou géén BMW aanprijzen
                                    Frontenoorlog

LL, je hebt hier nog een warrior zitten

Comment

Lange-afstandskarren moet je beginnen vanaf A6-klasse.

Tenzij een MB C-klasse, maar die valt dan ook weer niet sportief te rijden, én daar zit LL met zijn chauffeursstoel tegen de achterzetel denk ik
                                      Zolang die achterzetel mij niet te hard stoort zal het me aan m'n reet roesten als zelfs een mier claustrofobisch wordt, zolang ik maar goed zit

Comment

t'is belangrijk van te accepteren dat je auto op gas nu eenmaal meer verbruikt. Wil je dat verbruik laag houden (op benzine-niveau) dan loopt de boel idd warmer, met kans op snijbranders en wat is het daar nog allemaal. Iig, kleppen zien af. Je hebt daar echter flashlube enzo voor.
                                        Hé, dank je, maar ik ben geen motorenwhizkid, dus : lopen die niet massaal heet als je hard gast? Hoe heet die loopt aan Stadtbummeltempo interesseert mij niet.

Comment

• Naast schaamte voor iemands eigen gedragingen of nalaten, bestaat er ook plaatsvervangende schaamte. Hierbij associeert de persoon die zich schaamt zich met de gedraging van de ander, en voelt zich daarbij onprettig. Dit fenomeen doet zich voor bij gedrag van mensen in de nabijheid van de persoon die zich (plaatsvervangend) schaamt, maar de term wordt ook gebruikt indien mensen zich geconfronteerd zien met de gevolgen van gedrag van iemand waarbij zij zich ongemakkelijk voelen.

Comment

Working...
                                          X