Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHé, dank je, maar ik ben geen motorenwhizkid, dus : lopen die niet massaal heet als je hard gast? Hoe heet die loopt aan Stadtbummeltempo interesseert mij niet.
maar een 4.2 V8 tegen 200-220 laten bollen, dat is geen moeite hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls er ook punten gegeven worden voor correcte spelling mogen de vier ringen alvast afdruipen!
Maar daar hebben die 4 ringen (de olympische spelen worden ook uitgebeeld met ringen, waarom? ) niets mee te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenD2
t'is belangrijk van te accepteren dat je auto op gas nu eenmaal meer verbruikt. Wil je dat verbruik laag houden (op benzine-niveau) dan loopt de boel idd warmer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSpillies = Lord of the Rings
Maar dan word je wel weer gelinkt met me...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvoor een plankgasrunnetje zou ik ook liever op benzine rijden ja.
maar een 4.2 V8 tegen 200-220 laten bollen, dat is geen moeite hé.
Range 3.9 LSE op LPG + trailer van 3,7 ton + 5 man + bagage aan 110 op cruise control = chauffage. Ding moest natuurlijk wel behoorlijk z'n best doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDus een motor verbruikt op lpg wat meer omdat ie anders te warm zou lopen, correct? Even verduidelijken want ik vond je redenering raar
maw, liever iets te rijk dan te arm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOnderschriftmateriaal
Maar dan word je wel weer gelinkt met me...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOké.
Range 3.9 LSE op LPG + trailer van 3,7 ton + 5 man + bagage aan 110 op cruise control = chauffage. Ding moest natuurlijk wel behoorlijk z'n best doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDus een motor verbruikt op lpg wat meer omdat ie anders te warm zou lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenheet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenleftlanitis, nouw verwant aan tomksitis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHartelijk dank voor het staalharde argument (komende van een staalmarchand dan nog) om in de toekomst copiloterijen de mond te snoeren als 't wat harder gaat. Zetelverwarming aan en plankgassen maar. En als ze kriepen : "Edde koud meskiens?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWe zouden ( of beter: ik ) zouden eens een overzichtje moeten maken met voor- en nadelen, want zo schiet het ook niet echt op.
vieze stotteraar, kruip in een put, ofzo. en schaam je dood!
Comment
Comment