Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Als er ook punten gegeven worden voor correcte spelling mogen de vier ringen alvast afdruipen!
    Spillies = Lord of the Rings

Comment

Hé, dank je, maar ik ben geen motorenwhizkid, dus : lopen die niet massaal heet als je hard gast? Hoe heet die loopt aan Stadtbummeltempo interesseert mij niet.
      voor een plankgasrunnetje zou ik ook liever op benzine rijden ja.

maar een 4.2 V8 tegen 200-220 laten bollen, dat is geen moeite hé.

Comment

Als er ook punten gegeven worden voor correcte spelling mogen de vier ringen alvast afdruipen!
        'k Was er nog over aan het twijfelen.

Maar daar hebben die 4 ringen (de olympische spelen worden ook uitgebeeld met ringen, waarom? ) niets mee te maken.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          D2

t'is belangrijk van te accepteren dat je auto op gas nu eenmaal meer verbruikt. Wil je dat verbruik laag houden (op benzine-niveau) dan loopt de boel idd warmer
          Dus een motor verbruikt op lpg wat meer omdat ie anders te warm zou lopen, correct? Even verduidelijken want ik vond je redenering raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Spillies = Lord of the Rings
            Onderschriftmateriaal

Maar dan word je wel weer gelinkt met me...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

voor een plankgasrunnetje zou ik ook liever op benzine rijden ja.

maar een 4.2 V8 tegen 200-220 laten bollen, dat is geen moeite hé.
              Oké.

Range 3.9 LSE op LPG + trailer van 3,7 ton + 5 man + bagage aan 110 op cruise control = chauffage. Ding moest natuurlijk wel behoorlijk z'n best doen.

Comment

Dus een motor verbruikt op lpg wat meer omdat ie anders te warm zou lopen, correct? Even verduidelijken want ik vond je redenering raar
                de verbrandingstemperatuur ligt hoger bij lpg. Meer injecteren (rijker mengsel) koelt dus af, terwijl een armer mengsel ten voordele van het lagere verbruik (alsof de lagere brandstofkost nog niet genoeg is ) iets is wat je moet vermijden, omdat je kleppen daarvan afzien.

maw, liever iets te rijk dan te arm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Onderschriftmateriaal

Maar dan word je wel weer gelinkt met me...
                  Go right ahead

Comment

• Gdv strontforum, je komt hier met twijfels en je begint nog harder te twijfelen.

Comment

Oké.

Range 3.9 LSE op LPG + trailer van 3,7 ton + 5 man + bagage aan 110 op cruise control = chauffage. Ding moest natuurlijk wel behoorlijk z'n best doen.
                      heet

Comment

Dus een motor verbruikt op lpg wat meer omdat ie anders te warm zou lopen
                        Hartelijk dank voor het staalharde argument (komende van een staalmarchand dan nog) om in de toekomst copiloterijen de mond te snoeren als 't wat harder gaat. Zetelverwarming aan en plankgassen maar. En als ze kriepen : "Edde koud meskiens?"

Comment

heet
                          Ja, airco erbovenop zal wel overkill geweest zijn.

Comment

• leftlanitis, nouw verwant aan tomksitis

Comment

• Als ik rij zit ik in een cocon, ik hoor sowieso niks, totally focussed

Comment

leftlanitis, nouw verwant aan tomksitis
                                Ga je ff doodschamen! (edit: dood = rot ofzo)

Comment

• nou, het moest uiteraard nauw zijn.

Comment

Hartelijk dank voor het staalharde argument (komende van een staalmarchand dan nog) om in de toekomst copiloterijen de mond te snoeren als 't wat harder gaat. Zetelverwarming aan en plankgassen maar. En als ze kriepen : "Edde koud meskiens?"
                                    Ela, der is der hier maar 1 marchand he!

Comment

• kareltje handelaar

Comment

• We zouden ( of beter: ik ) zouden eens een overzichtje moeten maken met voor- en nadelen, want zo schiet het ook niet echt op.

Comment

We zouden ( of beter: ik ) zouden eens een overzichtje moeten maken met voor- en nadelen, want zo schiet het ook niet echt op.

vieze stotteraar, kruip in een put, ofzo. en schaam je dood!

Comment

Working...
                                          X