Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWe zouden ( of beter: ik ) zouden eens een overzichtje moeten maken met voor- en nadelen, want zo schiet het ook niet echt op.
- geen RS6
Hoe je het nu draait of keert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOké, maar bij elke auto bij het lijstje van nadelen zal er- geen RS6
Hoe je het nu draait of keert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, en wat wil je daar nu mee zeggen`?
Maar 't zal altijd in één of andere zin een stap terug zijn, op vlak van ruimte of power.
'k Zie dat ook aan m'n moeder, meeste van haar leven met underpowered Chrysler Grand Voyagers gereden, toen kwam de Touareg en nu mag ze haar gat flaneren in een S6.
Als je die terug steekt in een 'mindere' auto, zelfs zo'n Touareg, ze moet het niet hebben.
Ze zegt dan zelf dat ze liever nog de zondag terug werkt om haar de S6 weer te betalen.
Dus wat je hieruit moet leren is dat ik je aan uw 50tigste in een Bugatti moet zien zitten!
Comment
-
Da's het plan ja
Maar ik ben bereid met "minder" rond te rijden hoor, da's het probleem niet. Ik plan liever op de lange termijn.
Feit is gewoon dat een pakweg 525i/530i zo goed als even duur is als krachtigere varianten, en als het toch evenveel kost.
We zitten op een AW forum, dus het is leuk om daarover te discussiëren.
Ik eis voor mezelf wel een minimum aan comfort. Ik wil nog zonder al te veel geluid 160 kunnen cruisen, optioneel ook harder.
en het totaalpakket moet uiteraard over 2 jaar gespreid vrij goedkoop zijn.
Ik kijk enkel naar lpg omdat dat me voor mijn afstanden interessant lijkt. Maar het moet wel de moeite waard zijn, als ik uiteindelijk na 2 jaar slechts 500 EUR gespaard heb ofzo (incl aanschaf lpg installatie uiteraard), is het voor mij de moeite niet.
Comment
-
rs6, daarnet achter 1'tje gereden.. Goudkleurige en een trekhaak, doch dat kon de pret niet bederven, wat een sound, wat een vette kont Echt super!
@ Leftlane, had je niet vroeger zo'n filmpje waarmee je door aarschot city reed? (in de rs6) Ik kan hem precies niet (terug)vinden?-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwanneer gaat je sechs binnen voor dat turbodrukgedoe?
als dat gefixed is, en je knalt terug eens zo'n autobahnritje, dan zijn we weer voor een kleine week van je verlost
Geen idee, zin om dat te regelen? Vanaf volgende week staat ie toch een 2 weken quasi stil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichtenrs6, daarnet achter 1'tje gereden.. Goudkleurige en een trekhaak, doch dat kon de pret niet bederven, wat een sound, wat een vette kont Echt super!
@ Leftlane, had je niet vroeger zo'n filmpje waarmee je door aarschot city reed? (in de rs6) Ik kan hem precies niet (terug)vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen idee, zin om dat te regelen? Vanaf volgende week staat ie toch een 2 weken quasi stil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja mij goed, alle symptomen wijzen daar op, plus het is een bekend en vaak voorkomend probleem. Easy fix volgens pagina 18 van de training manual
Make it a new cal when I'm back flom the koleans
Ik moet eerst ff checken dat niemand anders die kar nodig heeft, maar denk het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenLink geeft bij mij 'my videos' weer, niets van u..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGa er anders is mee naar de stealer ofzo, regel de ophanging wat, kijk maar. En bluts dat ding uit
Make it a new cal when I'm back flom the koleans
Ik moet eerst ff checken dat niemand anders die kar nodig heeft, maar denk het niet.
juist, wat hoger zetten is nodig. Als ik foto's vergelijk tussen net verlaagd en vorige week, dan heeft die ophanging hem toch nog wat gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenBedankt!! (dat ik daar heb over gekeken, tedju )
Met koptelefoon is leuker
Comment
Comment