Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    kareltje handelaar
    Harreltje Kaandelaar zou beter z'n Mini wat verder oplappen.

Comment

• Ik schreef tenminste niet zauden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        We zouden ( of beter: ik ) zouden eens een overzichtje moeten maken met voor- en nadelen, want zo schiet het ook niet echt op.
        Oké, maar bij elke auto bij het lijstje van nadelen zal er
        • geen RS6
        bijstaan...

Hoe je het nu draait of keert.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Oké, maar bij elke auto bij het lijstje van nadelen zal er
          • geen RS6
          bijstaan...

Hoe je het nu draait of keert.
          Ja, en wat wil je daar nu mee zeggen`?

Comment

Ja, en wat wil je daar nu mee zeggen`?
            Gewoon, 'k weet het niet hoor.

Maar 't zal altijd in één of andere zin een stap terug zijn, op vlak van ruimte of power.

'k Zie dat ook aan m'n moeder, meeste van haar leven met underpowered Chrysler Grand Voyagers gereden, toen kwam de Touareg en nu mag ze haar gat flaneren in een S6.

Als je die terug steekt in een 'mindere' auto, zelfs zo'n Touareg, ze moet het niet hebben.

Ze zegt dan zelf dat ze liever nog de zondag terug werkt om haar de S6 weer te betalen.

Dus wat je hieruit moet leren is dat ik je aan uw 50tigste in een Bugatti moet zien zitten!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Da's het plan ja

Maar ik ben bereid met "minder" rond te rijden hoor, da's het probleem niet. Ik plan liever op de lange termijn.
              Feit is gewoon dat een pakweg 525i/530i zo goed als even duur is als krachtigere varianten, en als het toch evenveel kost.

We zitten op een AW forum, dus het is leuk om daarover te discussiëren.

Ik eis voor mezelf wel een minimum aan comfort. Ik wil nog zonder al te veel geluid 160 kunnen cruisen, optioneel ook harder.
              en het totaalpakket moet uiteraard over 2 jaar gespreid vrij goedkoop zijn.

Ik kijk enkel naar lpg omdat dat me voor mijn afstanden interessant lijkt. Maar het moet wel de moeite waard zijn, als ik uiteindelijk na 2 jaar slechts 500 EUR gespaard heb ofzo (incl aanschaf lpg installatie uiteraard), is het voor mij de moeite niet.

Comment

• Met jouw ADHD-kilometerteller zal dat wel geen probleem zijn. Ge hebt uw installatie al terugverdiend nadat ge de foon neerlegt om die installatie te bestellen!

Comment

• Ja ok, maar een prul dat pakweg 500 EUR kost, wat in V8 regionen nog geen al te exorbitant bedrag is:

500 EUR = min. 500 liter tanken om besparing goed te maken.

Ik wil geen braggelen, en niet stilstaan ergens in the middle of nowhere in het oostblok ofzo

Comment

• wanneer gaat je sechs binnen voor dat turbodrukgedoe?

als dat gefixed is, en je knalt terug eens zo'n autobahnritje, dan zijn we weer voor een kleine week van je verlost

Comment

• rs6, daarnet achter 1'tje gereden.. Goudkleurige en een trekhaak, doch dat kon de pret niet bederven, wat een sound, wat een vette kont Echt super!
                      @ Leftlane, had je niet vroeger zo'n filmpje waarmee je door aarschot city reed? (in de rs6) Ik kan hem precies niet (terug)vinden?
                      -

Comment

• btw, er is een updateversie van die N75, als ik me goed herinner.

let it check!

Comment

wanneer gaat je sechs binnen voor dat turbodrukgedoe?

als dat gefixed is, en je knalt terug eens zo'n autobahnritje, dan zijn we weer voor een kleine week van je verlost

Geen idee, zin om dat te regelen? Vanaf volgende week staat ie toch een 2 weken quasi stil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                            rs6, daarnet achter 1'tje gereden.. Goudkleurige en een trekhaak, doch dat kon de pret niet bederven, wat een sound, wat een vette kont Echt super!
                            @ Leftlane, had je niet vroeger zo'n filmpje waarmee je door aarschot city reed? (in de rs6) Ik kan hem precies niet (terug)vinden?
                            Jup, dit hier denk ik

Comment

Geen idee, zin om dat te regelen? Vanaf volgende week staat ie toch een 2 weken quasi stil.
                              ja mij goed, alle symptomen wijzen daar op, plus het is een bekend en vaak voorkomend probleem. Easy fix volgens pagina 18 van de training manual

Comment

• Link geeft bij mij 'my videos' weer, niets van u..
                                -

Comment

ja mij goed, alle symptomen wijzen daar op, plus het is een bekend en vaak voorkomend probleem. Easy fix volgens pagina 18 van de training manual
                                  Ga er anders is mee naar de stealer ofzo, regel de ophanging wat, kijk maar. En bluts dat ding uit

Make it a new cal when I'm back flom the koleans

Ik moet eerst ff checken dat niemand anders die kar nodig heeft, maar denk het niet.

Comment

Link geeft bij mij 'my videos' weer, niets van u..
                                    Sorry foutje!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Bedankt!! (dat ik daar heb over gekeken, tedju )
                                      -

Comment

Ga er anders is mee naar de stealer ofzo, regel de ophanging wat, kijk maar. En bluts dat ding uit

Make it a new cal when I'm back flom the koleans

Ik moet eerst ff checken dat niemand anders die kar nodig heeft, maar denk het niet.

juist, wat hoger zetten is nodig. Als ik foto's vergelijk tussen net verlaagd en vorige week, dan heeft die ophanging hem toch nog wat gezet.

Comment

Bedankt!! (dat ik daar heb over gekeken, tedju )

Met koptelefoon is leuker

Comment

Working...
                                          X