Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik vind zo'n multivan TDI mooier

tegen de 200 aan met zo'n bakbeest.
    Heerlijk.

Ja dat is kwestie van smaak natuurlijk.

Maar sowieso zijn powerbusjes zo fucking vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Maar sowieso zijn powerbusjes zo fucking vet.
      Echt he! Deels, des te slechter de cw waarde, des te beter ik ze vind

Comment

Waarom krijg je niet in die keikop van je dat ik daar iets aan wil veranderen?
        Omdat de combinatie van wat je zoekt niet-bestaande is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Volgens jou niet, nee. Volgens anderen wel. Geen van beiden heeft de waarheid in pacht, dus wacht gewoon even af en begin niet zomaar in het wilde weg te schieten.

Comment

Wie zoekt die vindt.

Comment

• Nou het zal me gaan benieuwen, want de lijst van eigenschappen is denk ik wat 95% van auto-kopend België wel zou willen, praktisch, snel en goedkoop

Comment

Die business editions zijn echt té zot.

Duur helaas ook, ik schrok me een bult op die vw site.
                Ja zo met van die tafeltjes en zetels die alle kanten opdraaien en zo van die gordijntjes zijn die echt leuk. Maar echt mega duur ook wel
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik vrees er indd ook voor....een combinatie reservewielplaats + 2 tanks in de kofferbak ofzo, geen idee of dat mogelijk is..gaat wel wat lastig zijn als ik met het gezin op vakantie gaan, maar goed...ik ga niet speciaal daarvoor downsizen.

Met een pickup half europa doorrijden is ook wat stom he

En al zeker omdat die dingen minstens 25 liter lpg gaan drinken. Schoonbroer heeft zo'n Chevy van, met 25 liter komt ie net niet toe denk ik.
                  Ja praktisch is dat zeker niet meer en dat in combinatie met het onderhoud zou voor mij al genoeg zijn om het niet te doen.

Dat is goed om een beetje te showen maar daar houdt het ook op denk ik
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Nou het zal me gaan benieuwen, want de lijst van eigenschappen is denk ik wat 95% van auto-kopend België wel zou willen, praktisch, snel en goedkoop
                    Maar LL heeft het voordeel dat hij in een ander belastingsysteem zit, dus het is nog een tikkeltje anders. Net doordat hij zo lang zoekt en alles afweegt merk je dat hij niet zomaar met geld gooit, hier zitten er wel andere
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik betaal nu:
                      ca. 12.000 EUR onderhoud/stukken op jaarbasis

Dan mag ik er van uitgaan dat die kar chronisch kapot gaat ofzo?

Comment

Slijtage van banden, remmen, ... neemt al een heel stuk uit dat budget.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          12000 euro ? op een jaar? voor 80% ofzo aan "slijtageonderdelen"? En dan nog meestal autostradekms (die globaal gezien minder slijtage veroorzaken dan constant binnenbanen doen). Lijkt me best veel.

maargoed, ik gok dat LL daar meer duidelijkheid in kan scheppen (als hij dat wil natuurlijk )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            12000 euro ? op een jaar? voor 80% ofzo aan "slijtageonderdelen"? En dan nog meestal autostradekms (die globaal gezien minder slijtage veroorzaken dan constant binnenbanen doen). Lijkt me best veel.

maargoed, ik gok dat LL daar meer duidelijkheid in kan scheppen (als hij dat wil natuurlijk )

Da's al zeker 1 groot onderhoud op jaarbasis

verdere voorbeeldjes:
                            remblokken 400 EUR
                            remschijven ca. 2000 EUR rondom
                            1 set banden 1600 EUR (en ik rij op 90K meer dan 1 set banden)
                            1 klein onderhoud 500 EUR
                            1 groot onderhoud geen idee maar minstens het dubbele
                            elke 15.000km mini onderhoudje, o.a. differentieelolie wisselen

En dan heb je nog geen mankementen gehad.

Comment

• Mister Lefty.

Hoe belangrijk is cargo-ruimte voor jou?

Comment

Ik vind zo'n multivan TDI mooier

tegen de 200 aan met zo'n bakbeest.
                                Heerlijk.
                                Ik heb een tijdje met zo'n Transporter T5 TDI gereden (15000KM),heb er eens 210 mee op de teller gehaald op de E313 .
                                Ik kreeg zelfs een duimpje van een Porsche driver .

Maar dat ding verbruikt wel redelijk wat diesel + 10 liter met gemak.

Comment

• Vond ie te opzichtig dacht ik.

Voor de rest uiteraard zalige cruisekar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Mister Lefty.

Hoe belangrijk is cargo-ruimte voor jou?
                                    Minder belangrijk als beenruimte. Ik vind breaks gewoon mooier meestal. Als ik lpg zet wil ik wel nog genoeg ruimte voor wat bagage, uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Phaetons zijn niet duur indd...en in zoverre ik het zou kunnen kopen, denk ik niet dat ik voor een diesel opteer. 10 liter diesel zuipen is niet echt mijn idee van zuinigheid, had ik beter met onze X5 gecruised.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Vond ie te opzichtig dacht ik.

Voor de rest uiteraard zalige cruisekar
                                        Ow ok, dat kan natuurlijk...

Ik heb rekening gehouden met de volgende criteria:

- Comfort
                                        - Prijs
                                        - Snelheid (i.e. de mogelijkheid om zuinig tegen een hoog snelheid te cruisen)
                                        - Duurzaamheid

Qua restwaarde, ik denk niet dat die kar nog heel veel in waarde zal verliezen, zeker niet ten opzichte van de nieuwprijs. Uiteraard zakt die kar nog, zeker met 200k km.

Comment

Working...
                                        X