Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenPhaetons zijn niet duur indd...en in zoverre ik het zou kunnen kopen, denk ik niet dat ik voor een diesel opteer. 10 liter diesel zuipen is niet echt mijn idee van zuinigheid, had ik beter met onze X5 gecruised.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZo'n V10 lust bijna 20 liter in een Touareg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenWat heb je dan nog... Je hebt een 3.2 V6 benzine en een 4.2 V8 geloof ik. De 6.0W12 lijkt me overkill.
V8 op lpg, bv. Maar de Phaetons die aan leuke prijzen beschikbaar staan hebben dikwijls zo'n afgrijselijk interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenOw ok, dat kan natuurlijk...
Ik heb rekening gehouden met de volgende criteria:
- Comfort
- Prijs
- Snelheid (i.e. de mogelijkheid om zuinig tegen een hoog snelheid te cruisen)
- Duurzaamheid
Qua restwaarde, ik denk niet dat die kar nog heel veel in waarde zal verliezen, zeker niet ten opzichte van de nieuwprijs. Uiteraard zakt die kar nog, zeker met 200k km.
Het is met zekerheid een kanshebber qua criteria, enkel niet de diesel.
Als ik voor diesel opteer, is het een 330d blue, 123d, octavia RS ofzo. Zeker geen hok dat 10 liter of meer diesel zuipt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZo'n V10 lust bijna 20 liter in een Touareg.
ik kreeg de cayenne s nooit op de 20 liter, dat was 16 liter gemiddeld ongeveer
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAhja, just, CH-market.
Nuja 330d is al zeker vlot genoeg. Dat haalt ook 250
Ja, maar dan het nieuwe model, is toch flink stuk zuiniger niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbwa ni overdrijven he... 15 liter kom je al toe hoor..
ik kreeg de cayenne s nooit op de 20 liter, dat was 16 liter gemiddeld ongeveer
Heb op m'n andere pc nog foto's van z"n BC,ik show ze straks.
Dat kreng had wel bijna 1000nm koppel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, maar dan het nieuwe model, is toch flink stuk zuiniger niet?
zoals die van de 335d toch he, dat model.
volgens opgave gecombineerd 6,7l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKameraad van me kreeg z'n touareg nooit onder de 17.
Heb op m'n andere pc nog foto's van z"n BC,ik show ze straks.
Dat kreng had wel bijna 1000nm koppel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet is met zekerheid een kanshebber qua criteria, enkel niet de diesel.
Als ik voor diesel opteer, is het een 330d blue, 123d, octavia RS ofzo. Zeker geen hok dat 10 liter of meer diesel zuipt.
Comment
Comment