Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Nieuw model?

zoals die van de 335d toch he, dat model.

volgens opgave gecombineerd 6,7l
    Jup, die

Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
    E39 530d mss of als hij nieuw moet zijn 535d? Is wel een e60 dan
    Nee geen nieuwe 535d, en nee geen 530d. Check reply op RN 29 min geleden

Comment

• een occasie 12°D ?

Comment

• 123d, maar volgens velen is dat niet comfortabel genoeg.

275 slicks

Comment

• sicko

Comment

• Het gevaarlijkste wat ik heb meegemaakt was de brug over de maas, A4/E314. Fak man, dat was echt varen gewoon. Sturen en 5 seconden later een minieme reactie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              123d, maar volgens velen is dat niet comfortabel genoeg.

275 slicks

Ik had dat ook met m'n continental"s op m'n 5 serie. Er ging zelfs een lap ervan af op de snelweg .

Over de 1 serie : bhaw als je de zetel ver genoeg achteruit zet en 17" velgen + normale banden is het een ideale cruise car.
              Ik ben nog nooit met rugpijn uit m'n 1 serie gestapt maar in een Q7 heb ik al na 50km"s nek en rugpijn.

Comment

• god bless your soul als jij met een RWD V8 kar gaat rijden

Comment

Het gevaarlijkste wat ik heb meegemaakt was de brug over de maas, A4/E314. Fak man, dat was echt varen gewoon. Sturen en 5 seconden later een minieme reactie...
                  Echt stressen op dat moment zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Echt stressen op dat moment zeker ?

Kind of ja

Nu ik was al blij dat ze op de voorwielen lagen... Toen ze nog vanachter lagen was het helemaal te zot.

Wel lekker veel grip als het droog ligt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

god bless your soul als jij met een RWD V8 kar gaat rijden
                      Thanks, ga'k nodig hebben.

Laat die V8 er nog maar vanaf

Comment

Thanks, ga'k nodig hebben.

Laat die V8 er nog maar vanaf
                        540ix?

hé, een D2 S8 op LPG verbruikt volgens spritmonitor meer dan een liter minder dan een 540i op gazzz

Comment

• Keep trying Steve

Ik kreeg die vent niet te pakken, of bedrijf, of whatever it may be.

Is echt wel een koopje als ik de andere wagens op de markt bekijk. Daarnet nog bij de officiële VAG stealer gaan neuzen en daar stond een zilveren A8 D2van 2002 met ca 90.000km, een 4.2 quattro, en die kostte 35.000 CHF ofzoiets

Da's het dubbele

edit: ik heb het nu over vergelijking met die zilveren S8 he

Comment

• Koop gewoon een BMW 1 kerel.

Comment

Keep trying Steve

Ik kreeg die vent niet te pakken, of bedrijf, of whatever it may be.

Is echt wel een koopje als ik de andere wagens op de markt bekijk. Daarnet nog bij de officiële VAG stealer gaan neuzen en daar stond een zilveren A8 D2van 2002 met ca 90.000km, een 4.2 quattro, en die kostte 35.000 CHF ofzoiets

Da's het dubbele

edit: ik heb het nu over vergelijking met die zilveren S8 he
                              nice, echt wel cheap dan. Maar toch dubbel voorzichtig zijn als de prijs zo'n pak onder de normale waarde ligt...voor niets gaat de zon op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                nice, echt wel cheap dan. Maar toch dubbel voorzichtig zijn als de prijs zo'n pak onder de normale waarde ligt...voor niets gaat de zon op
                                Sowieso...maar chauffeur van een sigarenclub ofzo, lijkt me nu niet direct prototype ragger

Comment

Koop gewoon een BMW 1 kerel.
                                  Stealer ging me laten weten zodra ie een 123d 2dehands had staan.

Comment

Stealer ging me laten weten zodra ie een 123d 2dehands had staan.
                                    Gaat wel iets kosten zo'n 123D?
                                    rond de 25 000 € met gemak denk ik.

Comment

• 'k Ga dat hier allemaal niet lezen. Weer 10 pagina's erbij. Wat is het forum druk de laatste dagen zeg.

Heb je al iets gekocht, herr Cörre?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        'k Ga dat hier allemaal niet lezen. Weer 10 pagina's erbij. Wat is het forum druk de laatste dagen zeg.

Heb je al iets gekocht, herr Cörre?
                                        Ja Toblerone voor 58 €

Comment

Ja Toblerone voor 58 €

Ik heb dat niet gekocht, gek

Comment

Working...
                                          X