Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik kan je verzekeren dat een tank van 100l in je koffer heeeeeeeeeeel veel plaats inneemt, 2*100l , dan heb je niets meer over aan koffer, als het er al zou in kunnen.
Trouwens, met een superzware voet en als veelrijder moet je geen LPG gaan rijden.Ik ben een LPG voorstander (had een espace V6 en Avantime V6 op LPG), maar bij geen enkele constructeur van snel materiaal wilden ze me garantie geven als ik een V8 op LPG ombouwde (cayenne, A8, 545...)
Allemaal vrezen ze het verbranden van de kleppen.
Enkel het in oktober te lanceren infinity wil LPG aanbieden en de garantie behouden.
snelle wagen op lpg?, denk ook eens aan een saab 9-5 aero...Mijn wagen (wel geen aero)werd nieuw geleverd op lpi en heeft dan ook standaard versterkte kleppen....
Ik denk dat een combinatie van tanks mogelijk is, bijv een ringtank (58 l) en een gewone tank (80 l)...maar dat zal wel op speciale bestelling zijn....
ik kan je verzekeren dat een tank van 100l in je koffer heeeeeeeeeeel veel plaats inneemt, 2*100l , dan heb je niets meer over aan koffer, als het er al zou in kunnen.
Trouwens, met een superzware voet en als veelrijder moet je geen LPG gaan rijden.Ik ben een LPG voorstander (had een espace V6 en Avantime V6 op LPG), maar bij geen enkele constructeur van snel materiaal wilden ze me garantie geven als ik een V8 op LPG ombouwde (cayenne, A8, 545...)
Allemaal vrezen ze het verbranden van de kleppen.
Enkel het in oktober te lanceren infinity wil LPG aanbieden en de garantie behouden.
Het kan wel. Ik heb een tijdje terug een E30 met een dikke cilindertank in z'n koffer gezien, dat was 200l.... en die had nog de helft van z'n koffer over. En een E30 is niet bepaald groot
En ik denk sowieso dat de auto's die LL overweegt geen garantie meer hebben wegens te oud. Op je LPG-instal krijg je toch garantie - toch als je er zelf eentje laat inbouwen - en bij een goede installateur kan je dan nog motorgarantie bijkopen.
Steve, reparatie is wsl al geregeld. Ik moet vrijdagochtend om 07:30 in Schaffhausen bij Martin zijn
Om 9h zet ie een kw onder een M5V10, dus dan moet ie klaar zijn
Nu hopen dat we niet voor verrassingen komen te staan...en daarna rij ik meteen 600km door Duitsland, rond 09:30 knal ik dus voorbij Singen (en Tuningen!) en is het gedaan met de Tomskitis....for now
Aja?
Ik wacht hier anders toch nog wel op het eerste voorstel dat aan alle eisen voldoet
Tja...je reageert dan ook enkel op de posts die het beste in jouw straatje passen
Ik heb je een duidelijk antwoord gegeven betreft onderhoudskosten, je hebt er simpelweg niet op gereageerd. Hetzelfde met fiddy's uitleg betreft grote lpg tanks etc etc.
En de beste entree heb je ook niet gemaakt he, dat blijft sowieso in m'n hoofd rondzweven
Steve, reparatie is wsl al geregeld. Ik moet vrijdagochtend om 07:30 in Schaffhausen bij Martin zijn
Om 9h zet ie een kw onder een M5V10, dus dan moet ie klaar zijn
Nu hopen dat we niet voor verrassingen komen te staan...en daarna rij ik meteen 600km door Duitsland, rond 09:30 knal ik dus voorbij Singen (en Tuningen!) en is het gedaan met de Tomskitis....for now
Comment