Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      ik kan je verzekeren dat een tank van 100l in je koffer heeeeeeeeeeel veel plaats inneemt, 2*100l , dan heb je niets meer over aan koffer, als het er al zou in kunnen.
      Trouwens, met een superzware voet en als veelrijder moet je geen LPG gaan rijden.Ik ben een LPG voorstander (had een espace V6 en Avantime V6 op LPG), maar bij geen enkele constructeur van snel materiaal wilden ze me garantie geven als ik een V8 op LPG ombouwde (cayenne, A8, 545...)
      Allemaal vrezen ze het verbranden van de kleppen.
      Enkel het in oktober te lanceren infinity wil LPG aanbieden en de garantie behouden.
      snelle wagen op lpg?, denk ook eens aan een saab 9-5 aero...Mijn wagen (wel geen aero)werd nieuw geleverd op lpi en heeft dan ook standaard versterkte kleppen....
      Ik denk dat een combinatie van tanks mogelijk is, bijv een ringtank (58 l) en een gewone tank (80 l)...maar dat zal wel op speciale bestelling zijn....
      saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
      saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
      saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
      saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
      saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
      renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
      Porsche 993 (1994)

Comment

• Parkeren in de rij

Comment

• Die LU heeft dat iets met district te maken?
          Er rijden hier véél auto's rond met Zwitserse platen maar ze beginnen allemaal met VS.

Comment

• Da's het kanton.

VS is kanton Wallis, Vallais op z'n Frans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Da's het kanton.

VS is kanton Wallis, Vallais op z'n Frans
              Ze groeien hier met dikke auto's uit de grond die mannen van Vallais .
              Bedankt voor de info,nu snap ik er wat van .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                ik kan je verzekeren dat een tank van 100l in je koffer heeeeeeeeeeel veel plaats inneemt, 2*100l , dan heb je niets meer over aan koffer, als het er al zou in kunnen.
                Trouwens, met een superzware voet en als veelrijder moet je geen LPG gaan rijden.Ik ben een LPG voorstander (had een espace V6 en Avantime V6 op LPG), maar bij geen enkele constructeur van snel materiaal wilden ze me garantie geven als ik een V8 op LPG ombouwde (cayenne, A8, 545...)
                Allemaal vrezen ze het verbranden van de kleppen.
                Enkel het in oktober te lanceren infinity wil LPG aanbieden en de garantie behouden.
                Het kan wel. Ik heb een tijdje terug een E30 met een dikke cilindertank in z'n koffer gezien, dat was 200l.... en die had nog de helft van z'n koffer over. En een E30 is niet bepaald groot

En ik denk sowieso dat de auto's die LL overweegt geen garantie meer hebben wegens te oud. Op je LPG-instal krijg je toch garantie - toch als je er zelf eentje laat inbouwen - en bij een goede installateur kan je dan nog motorgarantie bijkopen.

Comment

• Steve, reparatie is wsl al geregeld. Ik moet vrijdagochtend om 07:30 in Schaffhausen bij Martin zijn

Om 9h zet ie een kw onder een M5V10, dus dan moet ie klaar zijn

Nu hopen dat we niet voor verrassingen komen te staan...en daarna rij ik meteen 600km door Duitsland, rond 09:30 knal ik dus voorbij Singen (en Tuningen!) en is het gedaan met de Tomskitis....for now

Comment

• moskou 2008

Comment

• Comment

• is da nu ook al ne facelift??

Comment

• Comment

• Waarom zou dat een facelift zijn?

Comment

• Omdat die leds in z'n koplampen heeft.
                              Er is amper iets veranderd aan de A6 Avant.

Comment

• omdat ik dacht dat die achterlichten iets anders waren ma zal nog ni goed wakker zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                  omdat ik dacht dat die achterlichten iets anders waren ma zal nog ni goed wakker zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    trek je ogen eens wat verder open
                                    Aja?
                                    Ik wacht hier anders toch nog wel op het eerste voorstel dat aan alle eisen voldoet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Aja?
                                      Ik wacht hier anders toch nog wel op het eerste voorstel dat aan alle eisen voldoet

Tja...je reageert dan ook enkel op de posts die het beste in jouw straatje passen

Ik heb je een duidelijk antwoord gegeven betreft onderhoudskosten, je hebt er simpelweg niet op gereageerd. Hetzelfde met fiddy's uitleg betreft grote lpg tanks etc etc.

En de beste entree heb je ook niet gemaakt he, dat blijft sowieso in m'n hoofd rondzweven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Steve, reparatie is wsl al geregeld. Ik moet vrijdagochtend om 07:30 in Schaffhausen bij Martin zijn

Om 9h zet ie een kw onder een M5V10, dus dan moet ie klaar zijn

Nu hopen dat we niet voor verrassingen komen te staan...en daarna rij ik meteen 600km door Duitsland, rond 09:30 knal ik dus voorbij Singen (en Tuningen!) en is het gedaan met de Tomskitis....for now

aaight, super

gaat ie de ophanging ook al regelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          aaight, super

gaat ie de ophanging ook al regelen?
                                          Ik denk het niet want ik heb die fckng sleutels nog altijd niet

Comment

Working...
                                          X