Heeft ie normaal niet nodig. Tzijn beide inbusjes die in dat zakje zitten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHeeft ie normaal niet nodig. Tzijn beide inbusjes die in dat zakje zitten.
En aangezien ie vorige keer al zei dat ie dat dan niet kan doen...ach we zien wel, als ik maar terug turbopowa heb!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenje moet de houden kunnen loszetten, en dat is met een inbus. Anders ga je weinig kunnen regelen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentrue
dan passeer je hier ooit nog maar es, heb dat liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVolgens de vorige eigenaar kan je ze gewoon regelen met die tang dat is bijgeleverd. Er rond doen en draaien maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb je dat nu onderhand al gedaan? En heb je al LEDS besteld?.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenals die gek die vergrendelinbusjes eruit gelaten hebben is dat niet erg slim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSowieso. Moet er aan die 80 nog iets gebeuren denk je, voor Croix? Ben pas rond de 15e terug en dan kan het natuurlijk krap worden.
Dan is die kar klaar voor een zwaar dagje croix
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNee moet de 5de op onderhoud eens zien hoeveel dat gaat kosten.
Wat kan er dan gebeuren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk zou precies de competition nemen...
Maar hey... it's you call. Zo lang ik maar een ritje krijg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenje auto zou lagen kunnen draaien, aangezien de onderste 'schotel' waar je veer op rust gewoon rond kan draaien.
Ik hoor ook een geratel als ik plankgas geef,toch allemaal eens laten nakijken volgende week bij de Audi dealer.
Comment
-
Vanmorgen nog eens zo'n zalig underdogmoment beleefd. Zat een A8 in mijn gat te duwen op de E40 terwijl ik op CC reed, netjes laten passeren, en een paar km later zag ik 'm terug bij de wisselaar E40/E17. Hop, snel er nog voorbij, zat weer te duwen, maar dan kwam de rijstrook vrij... in 3e dan voluit de bocht links en bocht rechts genomen (ik stond weerom versteld van het gemak en de stabiliteit waarmee de RS4 dit doet maar vroeg me tegelijkertijd af of het wel goed zou aflopen), nog eens pro forma in 4de gelepeld en dan lekker uitbollen en genieten van de na 500m dan opnieuw voorbijknallende A8 met sip kijkende bestuurder (die 150m aan zijn broek had na die bochten, enkel de eerste bocht trachtte hij nog te volgen).
Da's trouwens meestalmijn rijstijl in de RS4 : eerder rustig op de snelweg, maar in de bochtjes lekker knallen en genieten van de sound.
Comment
Comment