Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Da's trouwens meestal mijn rijstijl in de RS4 : eerder rustig op de snelweg, maar in de bochtjes lekker knallen en genieten van de sound.
    Zalig

Ik heb dat bv als je van de E40 op de E314 komt, met die bochtencombinatie rechts links.

Heel rustig de E40 rijden, 120 cruisecontrol, als een gek door die bochten alles voorbijrijden en terug verder cruisecontrollen, die blikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Zo'n V10 lust bijna 20 liter in een Touareg.

Met Sjaloekie-style-drivin zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

god bless your soul als jij met een RWD V8 kar gaat rijden
      222

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Staat er op de papieren van een RS2 Porsche??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Staat er op de papieren van een RS2 Porsche??

Bij mij staat er Audi-Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Heel rustig de E40 rijden, 120 cruisecontrol, als een gek door die bochten alles voorbijrijden en terug verder cruisecontrollen, die blikken
            Exactly

Comment

Vanmorgen nog eens zo'n zalig underdogmoment beleefd. Zat een A8 in mijn gat te duwen op de E40 terwijl ik op CC reed, netjes laten passeren, en een paar km later zag ik 'm terug bij de wisselaar E40/E17. Hop, snel er nog voorbij, zat weer te duwen, maar dan kwam de rijstrook vrij... in 3e dan voluit de bocht links en bocht rechts genomen (ik stond weerom versteld van het gemak en de stabiliteit waarmee de RS4 dit doet maar vroeg me tegelijkertijd af of het wel goed zou aflopen ), nog eens pro forma in 4de gelepeld en dan lekker uitbollen en genieten van de na 500m dan opnieuw voorbijknallende A8 met sip kijkende bestuurder (die 150m aan zijn broek had na die bochten, enkel de eerste bocht trachtte hij nog te volgen).

Da's trouwens meestal mijn rijstijl in de RS4 : eerder rustig op de snelweg, maar in de bochtjes lekker knallen en genieten van de sound.

subliem

Comment

• wel straf dat je als audi (Arijder een RS4 niet kent(en waarschijnlijk nog denkt dat je eigen A8 krachtiger is),ik bedoel,dit voor u!

Last edited by gahan; 28/08/2008, 16:12.

Comment

• Kar kan eigenlijk wel een milltekje gebruiken

Waarom vullen ze die uitsparingen niet wat meer

Comment

Kar kan eigenlijk wel een milltekje gebruiken

Bwa, da's vooral door de flits dat die uitsparing zo opvalt, ik vind die uitlaten meer dan groot genoeg.

Comment

Kar kan eigenlijk wel een milltekje gebruiken

ik vind die uitlaten al standaard mega van grootte, de Millteks zijn nauwelijks groter je moet al goed kijken om verschil te zien.

Comment

• Dit was bij mij voor:

En na:

Comment

• Die van de RS4 lijken indd groter

edit: maar toch: chroom uitlaat op RS4 B7 --> lijkt groot genoeg
                          shadowlook vind ik ze te klein lijken

Comment

• dit is de Milltek

nauwelijks verschil toch?

Comment

• Zal aan mij liggen maar ik zie het toch duidelijk.

Comment

• 't Zijn eerder de uitsparingen die te groot zijn !

Comment

• Ik heb 'ns wat andere foto's bekeken, milltek is lelijk op die kar doordat je die 2 gaten in die uitlaat ziet, IMO

Hier is het zelfs echt extreem lelijk maar de uitlaat hangt ook niet goed denk ik

Comment

't Zijn eerder de uitsparingen die te groot zijn !
                                    Das indd misschien nog de beste optie

Comment

Ik heb 'ns wat andere foto's bekeken, milltek is lelijk op die kar doordat je die 2 gaten in die uitlaat ziet, IMO

Hier is het zelfs echt extreem lelijk maar de uitlaat hangt ook niet goed denk ik

http://www.compucars.co.uk/gensale/1606pic2.jpg
                                      hmm dat is idd wel wat minder...

Comment

• damn, RS6 van ABT met 700pk, begrensd op 340

Comment

• that's more like it

wat ik mij afvraag, waarom heeft er nog geen tuner zo'n E63 bvb ge-twin-turbo-d ?

dat moet ook wat geven pijs ik..

Comment

Working...
                                          X