![](http://i162.photobucket.com/albums/t260/Chillax666/spotted%20cars/DSC02214.jpg)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFak, standaard velgen en geen black line is zoooo botergeil. Nog meer understated dan black line.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHeeft toch wel black line?
Ik ga altijd af op de spiegelkapjes. Ik vind die zilveren kapjes zooo vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKerel van op RS6.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs dat niet de lichtinval?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Dat is de DH-exclusiv kar
Die heeft in een later stadium nog 352 per uur gehaald
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenSteve, quattro is goed, maar sta ook eens open voor andere dingen, je hoeft je niet verplicht te voelen om jou merk/aandrijving altijd te verdedigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenstoken is toch zo leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenHet stomme is, ik stuik niet, wil gewoon even mijn mening kwijt. Wanneer er wordt gepraat over kappersbakken moet iedereen ermee kunnen lachen, als we zeggen dat quattro onderstuurt krijgen we pagina's vol met discussies en tegenargumenten
Maar het is wel een feit dat een BMW rijder vaak die onderstuur opmerkt, maar zelf nog nooit in een audi heeft plaatsgenomen, laat staan de skills heeft om quattrogewijs bochten te nemen.
Laten we zeggen dat de waarheid ergens in het midden ligt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBoete uit België gekregen...
Personenwagen: Opel
Comment
Comment