Die rommel opengooien!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie rode S3
Spijtig dat die zo duur zijn
Maar duur zijn ze inderdaad wel. Ik dacht dat de prijs iets van een €37.000 was. Al moet je dan wel rekenen dat het een 2.0l TFSI is waarin al een GPS, sportstoelen etc standaard staan..
Ik vraag me eigenlijk af, als je nu een 2.0l TFSI quattro zou nemen met dergelijke opties of je ook niet zoiets zou uitkomen?
Edit: Ik heb de proef op de som genomen. Voor een S3 betaal je €37.1399,99. En voor een gewone standaard 2.0l TFSI quattro S-Line €32.055,01. Als je dan nog andere bumpers wilt op de S-Line moet je nog eens €1.452,00 bijtellen. Verder heb je dan nog geen 18" velgen en ook nog altijd geen GPS systeem.
En zaken als die nóg eens zoveel mooiere bumpers, aluminium pedalen, 65pk meer,.. heb je ook al niet op een "gewone" 2.0l TFSI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEen braziliaanse kunstenaar heeft de RS4 beklad.
Het heeft wel iets speciaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is niet onteren. dat is gewoon zalig.
eens iets anders dan steeds opnieuw die zilvere en grijze en zwarte shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenInderdaad, zalig eh
Maar duur zijn ze inderdaad wel. Ik dacht dat de prijs iets van een €37.000 was. Al moet je dan wel rekenen dat het een 2.0l TFSI is waarin al een GPS, sportstoelen etc standaard staan..
Ik vraag me eigenlijk af, als je nu een 2.0l TFSI quattro zou nemen met dergelijke opties of je ook niet zoiets zou uitkomen?
Edit: Ik heb de proef op de som genomen. Voor een S3 betaal je €37.1399,99. En voor een gewone standaard 2.0l TFSI quattro S-Line €32.055,01. Als je dan nog andere bumpers wilt op de S-Line moet je nog eens €1.452,00 bijtellen. Verder heb je dan nog geen 18" velgen en ook nog altijd geen GPS systeem.
En zaken als die nóg eens zoveel mooiere bumpers, aluminium pedalen, 65pk meer,.. heb je ook al niet op een "gewone" 2.0l TFSI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtenen blauwe shit en rode shit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAll credits @ Malaise...
Ela, ik ging die net posten
Thanks, werk gespaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEen deftig uitgeruste 2.0 TFSI S-line kost ook een bom geld en dan zit je niet ver meer van wat een S3 kost. En als het kostenplaatje bijna gelijk is ga ik denk ik toch wel voor de S3, desnoods iets langer sparen
Je moet misschien iets langer sparen, maar achteraf zult ge waarschijnlijk blij zijn
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenRood is ook niet mis, maar een zwarte RS4 met Shadowline blijft voor mij althans DE B7 RS4 bij uitstek.
Al is zo'n White Exclusive ook niet mis..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie White Exclusive is echt schitterend maar zou ik enkel opteren in zonnige streken, ik zou het haten met een vuile witte wagen rond te moeten rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDat is zowat het enigste nadeel van wit, het wordt snel vuil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtentja zwart wordt ook snel vuil héOorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZe zijn even snel vuil maar bij een zwarte valt dat niet zo snel op als bij een witte, een witte is goed om elke 2-3 dagen af te wassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenInderdaad, zalig eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWelke idioot wil daar nu in rijden? Overspuiten die handel, kunstenaar of niet. Een RS onteert men niet!
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenEla, ik ging die net posten
Thanks, werk gespaard
Comment
Comment