Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die rommel opengooien!

Comment

• Die rode S3

Spijtig dat die zo duur zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Die rode S3

Spijtig dat die zo duur zijn
        Inderdaad, zalig eh

Maar duur zijn ze inderdaad wel. Ik dacht dat de prijs iets van een €37.000 was. Al moet je dan wel rekenen dat het een 2.0l TFSI is waarin al een GPS, sportstoelen etc standaard staan..

Ik vraag me eigenlijk af, als je nu een 2.0l TFSI quattro zou nemen met dergelijke opties of je ook niet zoiets zou uitkomen?

Edit: Ik heb de proef op de som genomen. Voor een S3 betaal je €37.1399,99. En voor een gewone standaard 2.0l TFSI quattro S-Line €32.055,01. Als je dan nog andere bumpers wilt op de S-Line moet je nog eens €1.452,00 bijtellen. Verder heb je dan nog geen 18" velgen en ook nog altijd geen GPS systeem.

En zaken als die nóg eens zoveel mooiere bumpers, aluminium pedalen, 65pk meer,.. heb je ook al niet op een "gewone" 2.0l TFSI S-Line
        Last edited by ; 11/02/2008, 23:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Een braziliaanse kunstenaar heeft de RS4 beklad.

Het heeft wel iets speciaal...
          Welke idioot wil daar nu in rijden? Overspuiten die handel, kunstenaar of niet. Een RS onteert men niet!

Comment

• Dat is niet onteren. dat is gewoon zalig.

eens iets anders dan steeds opnieuw die zilvere en grijze en zwarte shit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Dat is niet onteren. dat is gewoon zalig.

eens iets anders dan steeds opnieuw die zilvere en grijze en zwarte shit.
              en blauwe shit en rode shit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Inderdaad, zalig eh

Maar duur zijn ze inderdaad wel. Ik dacht dat de prijs iets van een €37.000 was. Al moet je dan wel rekenen dat het een 2.0l TFSI is waarin al een GPS, sportstoelen etc standaard staan..

Ik vraag me eigenlijk af, als je nu een 2.0l TFSI quattro zou nemen met dergelijke opties of je ook niet zoiets zou uitkomen?

Edit: Ik heb de proef op de som genomen. Voor een S3 betaal je €37.1399,99. En voor een gewone standaard 2.0l TFSI quattro S-Line €32.055,01. Als je dan nog andere bumpers wilt op de S-Line moet je nog eens €1.452,00 bijtellen. Verder heb je dan nog geen 18" velgen en ook nog altijd geen GPS systeem.

En zaken als die nóg eens zoveel mooiere bumpers, aluminium pedalen, 65pk meer,.. heb je ook al niet op een "gewone" 2.0l TFSI S-Line
                Een deftig uitgeruste 2.0 TFSI S-line kost ook een bom geld en dan zit je niet ver meer van wat een S3 kost. En als het kostenplaatje bijna gelijk is ga ik denk ik toch wel voor de S3, desnoods iets langer sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                  en blauwe shit en rode shit?

Rood is ook niet mis, maar een zwarte RS4 met Shadowline blijft voor mij althans DE B7 RS4 bij uitstek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    All credits @ Malaise...

Ela, ik ging die net posten

Thanks, werk gespaard

Comment

Een deftig uitgeruste 2.0 TFSI S-line kost ook een bom geld en dan zit je niet ver meer van wat een S3 kost. En als het kostenplaatje bijna gelijk is ga ik denk ik toch wel voor de S3, desnoods iets langer sparen
                      Zo denk ik er ook over!

Je moet misschien iets langer sparen, maar achteraf zult ge waarschijnlijk blij zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Rood is ook niet mis, maar een zwarte RS4 met Shadowline blijft voor mij althans DE B7 RS4 bij uitstek.
                      Voor mij ook

Al is zo'n White Exclusive ook niet mis..

Comment

• Die White Exclusive is echt schitterend maar zou ik enkel opteren in zonnige streken, ik zou het haten met een vuile witte wagen rond te moeten rijden.

Comment

Die White Exclusive is echt schitterend maar zou ik enkel opteren in zonnige streken, ik zou het haten met een vuile witte wagen rond te moeten rijden.
                          Dat is zowat het enigste nadeel van wit, het wordt snel vuil.

Comment

Dat is zowat het enigste nadeel van wit, het wordt snel vuil.
                            tja zwart wordt ook snel vuil hé

Comment

• Ik heb exact dezelfde kar gespot in Oostenrijk vorige week...

Comment

• Ze zijn even snel vuil maar bij een zwarte valt dat niet zo snel op als bij een witte, een witte is goed om elke 2-3 dagen af te wassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  tja zwart wordt ook snel vuil hé
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Ze zijn even snel vuil maar bij een zwarte valt dat niet zo snel op als bij een witte, een witte is goed om elke 2-3 dagen af te wassen.
                                  Dit bedoelde ik dan ook. Je ziet het minder snel.

Comment

Inderdaad, zalig eh

Sinds wanneer zit de GPS er standaard in op een S3? Ik geraak nu niet aan de cc van Audi dus kan niet kijken, maar het is de eerste keer dat ik dat hoor dat die standaard zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                      Welke idioot wil daar nu in rijden? Overspuiten die handel, kunstenaar of niet. Een RS onteert men niet!
                                      Neen.

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                      Ela, ik ging die net posten

Thanks, werk gespaard
                                      Het is graag gedaan.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Wat een kleur

Comment

• Ja, da's nog eens wat anders dan dat schijtblauw!

Comment

Working...
                                          X