Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Koning van de B5's, jep.

IMO natuurlijk...
    all the way makker, all the way.

die valt dat beetje minder op, is minder patserig, maar toch immens dik, stoer en met prachtige sportieve presence/klasse.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        all the way makker, all the way.

die valt dat beetje minder op, is minder patserig, maar toch immens dik, stoer en met prachtige sportieve presence/klasse.

én is praktisch even snel.

en met een simpele chip zelfs sneller.

Comment

• Ik vind dat stuur om te huilen. Daar zou ik niet elke dag willen op zien!
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
            Ik vind dat stuur om te huilen. Daar zou ik niet elke dag willen op zien!

één van de vetste sturen die audi heeft gemaakt.

Comment

Ik vind dat stuur om te huilen. Daar zou ik niet elke dag willen op zien!
              ?

Ik vind dat één van de vetste sturen ooit, en het ligt fantastisch in de hand, lekker dik.

Comment

Tjah...

Ook wel vet natuurlijk, zeker die GPS en velgen.

Maar donnez-moi le 'bé sept' svp

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

één van de vetste sturen die audi heeft gemaakt.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

Dit???

Ik heb 't dan wel enkel over het zicht hè Als je dit vergelijkt met het nieuwe, toch een serieuze stap in de positieve zin hè!

Comment

Dit???

Ik heb 't dan wel enkel over het zicht hè Als je dit vergelijkt met het nieuwe, toch een serieuze stap in de positieve zin hè!

smaken enzo hé...

ik vind dit een véél mooier stuur dan die moderne spullen. Die afgeplatte onderzijde van die stuurtjes in de huidige RS-modellen trekt op geen zak vind ik. te hoog tjoeninggehalte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      smaken enzo hé...
                      Idd, klopt. Ik ben ook wel heel kieskeurig als het op sturen aankomt hoor

Comment

• idd, dat chrome zou ik ook niet moeten hebben op mijn stuur, is kil.

interieur van de B5 blijft die extra 'cosyness' hebben

Comment

Idd, klopt. Ik ben ook wel heel kieskeurig als het op sturen aankomt hoor
                          wat vind jij dan een mooi stuur?

Comment

wat vind jij dan een mooi stuur?
                            Goh, goeie vraag. Moeilijk vooral

Ik vind heel weinig sturen uit 'oudere' auto's knap wegens te kaal. Zo goed als elk stuur van VAG vind ik lelijk. Dat vd E39 M5 bv. vind ik ook maar nix.

Ik heb nog wat rondgesmurfd, maar ik vind niet meteen eentje dat me echt 100% aanstaat...

Comment

• Hoe mooi de B5 RS4 ook mag zijn toch neig ik steeds meer naar de B7 RS4

In Knokke paar keer die ene B7 RS4 met die MTM-uitlaat(denk ik) tegengekomen (heeft hier ook iemand een filmpje van gepost)

Man wat een kar Gewoon perfect!

Maar ik zou het retemoeilijk vinden een keuze te maken als beide sleutels voor mijn neus zouden liggen.

Comment

• @LL Liggen de zomervelgen er intussen weer al onder?

Comment

• 28.000, zoiets zou ik echt prefereren boven pakweg een nieuwe A4 3.0 TDI of zo. Dat compenseert dan wel de extra brandstofkosten e.d.

Comment

• Hier hetzelfde, zonder enige twijfel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

@LL Liggen de zomervelgen er intussen weer al onder?

Nope, heeft momenteel ook weinig zin met die lage temperaturen. En volgende week de sneeuw in...dus nog even uitgesteld. Maar geloof me, ik kan ook niet wachten

Comment

• Voor dat geld!

Comment

Working...
                                        X