Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Shit kerel

Hebt ge daarmee in de brousse gereden ofwa

Nah, 't is turbo én quattro he, dat suckt en gaat alleen maar kapot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      bi-turbo, dat gaat zéker kapot
      km's slangen en darmen, wat wil je dan.

Comment

• én die tuning, de grote boosdoender!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          én die tuning, de grote boosdoender!

Onzin, die kar is standaard al onbetrouwbaar.

Comment

• Mo écht hé!

Zelf die antenne valt er gewoon af, baggerkwaliteit!

Comment

Ik heb echt eerlijk waar m'n best gedaan

Raggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Raggen
                Ik heb u daar gemist kerel, maar ik begrijp waarom

Comment

• ja, nu heb ik ook spijt... maar ach.

Comment

• Manman wat een zalige garage toch hier

Deze ochtend gebeld, mocht in de voormiddag al langskomen voor een testritje in de RS2 samen met een mechanieker om dat "schokkend" probleem te zoeken.

Ter plekke voor de garage teveel om op te noemen: RS6, S6, S3, RS4, ...geschift

Bon, mechanieker mee in de auto, wat lullen over auto's. Blijkt dat die kerel zelf met een sprintblauwe RS4B7 sedan rijdt

Uiteindelijk probleem wsl gevonden (cardanwellen?), heb gezegd dat ik em uiterlijk vrijdag moest terughebben en dat is geen enkel probleem.
                    Ze hebben me zelfs ff thuis gaan afzetten omdat niemand me kon komen halen.
                    Service noemen ze dat!

De chauffeur van dienst reed érg rustig, was gepakt aan 154 km/h met z'n fiat punto
                    14 maanden voorwaardelijk

Comment

• Foto's?

Comment

• Zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Foto's?
                          Camera vergeten, ik had me wel voor het hoofd kunnen slaan

Comment

Manman wat een zalige garage toch hier

Deze ochtend gebeld, mocht in de voormiddag al langskomen voor een testritje in de RS2 samen met een mechanieker om dat "schokkend" probleem te zoeken.

Ter plekke voor de garage teveel om op te noemen: RS6, S6, S3, RS4, ...geschift

Bon, mechanieker mee in de auto, wat lullen over auto's. Blijkt dat die kerel zelf met een sprintblauwe RS4B7 sedan rijdt

Uiteindelijk probleem wsl gevonden (cardanwellen?), heb gezegd dat ik em uiterlijk vrijdag moest terughebben en dat is geen enkel probleem.
                            Ze hebben me zelfs ff thuis gaan afzetten omdat niemand me kon komen halen.
                            Service noemen ze dat!

De chauffeur van dienst reed érg rustig, was gepakt aan 154 km/h met z'n fiat punto
                            14 maanden voorwaardelijk
                            Goed dat ze het probleem wss gevonden hebben! Bij Gio zijn ford zijn het ook de cardanassen die de trillingen veroorzaken, maar dat is lichtelijk offtopic hier

Comment

• homokineetjes ofwel de cardanflexdisks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                bi-turbo, dat gaat zéker kapot
                                km's slangen en darmen, wat wil je dan.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                én die tuning, de grote boosdoender!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Onzin, die kar is standaard al onbetrouwbaar.

kop op gasten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  homokineetjes ofwel de cardanflexdisks.

afbeelding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                    Goed dat ze het probleem wss gevonden hebben! Bij Gio zijn ford zijn het ook de cardanassen die de trillingen veroorzaken, maar dat is lichtelijk offtopic hier
                                    Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    homokineetjes ofwel de cardanflexdisks.

Probleem was enkel dat ik tot in 4de moest geraken én doortrekken, aangezien ik op banen van max 80 zat was dat wel ff zweten

Comment

Probleem was enkel dat ik tot in 4de moest geraken én doortrekken, aangezien ik op banen van max 80 zat was dat wel ff zweten
                                      Je hebt toch de politie gebeld?

Comment

Je hebt toch de politie gebeld?
                                        Die zie ik wel als ik de nieuwe RS6 ga testrijden, ooit

Comment

afbeelding?

ook wel hardyschijf genaamd

heb jij deze niet vervangen in de gasdoos?

Comment

Working...
                                          X