Heeft je mechanieker geen brug, of heeft hij meer werkplaatsen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenHeb gisteren nog een donkergrijze RS6 gezien, volgens mij bolt er hier ook eentje rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenHeb gisteren nog een donkergrijze RS6 gezien, volgens mij bolt er hier ook eentje rond
Hoe hoog de taxen ook zijn, die dingen worden goedkoop he (mede door hoge benzineprijzen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBaggerbak is woensdag weer klaar, ineens al die slangetjes maar wat laten vervangen.
Er gaat weer wat afgecruised worden de komende 2 maand, uitgenodigd in Eisenhüttenstadt (nabij Poolse grens) en Bekescaba (Hongarije nabij Roemeense grens).
Ik ga echt met die kar naar Hongarije denk ik, die baantjes zagen er vorige keer véél te lekker uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenspijtig da den deze al redelijk wa kilometerkes gebold heeft
http://www.kapaza.be/Autos/Audi/8674...rs4_break.html
Maar toch zal hij hem wel kwijt raken voor die prijs, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNog altijd Vogezen-dirty
Bijkomende problemen?
Of gewoon een bagger kar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet valt me op dat jullie de laatste weken zo volwassen voelen...
Dat is niet leuk, laten we terug allemaal kind zijn hier...
Ja?
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet valt me op dat jullie de laatste weken zo volwassen voelen...
Dat is niet leuk, laten we terug allemaal kind zijn hier...
Ja?
Comment
Comment