Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft je mechanieker geen brug, of heeft hij meer werkplaatsen?

Comment

• Hij werkt nu in de garage bij zijn ouders, z'n huis annex garage wordt momenteel gebouwd

Comment

• Comment

• bah tjoeninglichten.

Comment

• Vette pics van den mecanique!

Comment

• Heb gisteren nog een donkergrijze RS6 gezien, volgens mij bolt er hier ook eentje rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                Heb gisteren nog een donkergrijze RS6 gezien, volgens mij bolt er hier ook eentje rond
                Was het een break ? Overlaatst ook nog eentje gespot..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                  Heb gisteren nog een donkergrijze RS6 gezien, volgens mij bolt er hier ook eentje rond

Hoe hoog de taxen ook zijn, die dingen worden goedkoop he (mede door hoge benzineprijzen).

Comment

• spijtig da den deze al redelijk wa kilometerkes gebold heeft
                    De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Baggerbak is woensdag weer klaar, ineens al die slangetjes maar wat laten vervangen.

Er gaat weer wat afgecruised worden de komende 2 maand, uitgenodigd in Eisenhüttenstadt (nabij Poolse grens) en Bekescaba (Hongarije nabij Roemeense grens).

Ik ga echt met die kar naar Hongarije denk ik, die baantjes zagen er vorige keer véél te lekker uit
                      Ik heb daar ook nog andere lekkere dingen gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                        spijtig da den deze al redelijk wa kilometerkes gebold heeft
                        http://www.kapaza.be/Autos/Audi/8674...rs4_break.html
                        Veel geld voor zo'n km-stand.

Maar toch zal hij hem wel kwijt raken voor die prijs, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Nog altijd Vogezen-dirty
                          Ie ging toch al donderdag klaar zijn?

Bijkomende problemen?

Of gewoon een bagger kar?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• man echt, ga fietsen ofzo

Comment

• Of registreer je op een puber forum

Comment

• Het valt me op dat jullie de laatste weken zo volwassen voelen...

Dat is niet leuk, laten we terug allemaal kind zijn hier...

Ja?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Het valt me op dat jullie de laatste weken zo volwassen voelen...

Ja?
                                  Tijd voor Zanger Bob!!

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Het valt me op dat jullie de laatste weken zo volwassen voelen...

Ja?
                                    neen.

Comment

• Comment

• Spijtig van die zwarte plak. Het komt wel mooi uit op deze foto, maar toch...
                                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Was dat geen diesel?

Comment

Working...
                                          X