Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenen de eerste pagina's in het RS-topic zijn alweer goed ingezet
Tenminste wat leven in de brouwerij hier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten[extraschepmodus aan]
Steve, oudi is brol
[/extraschepmodus uit]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTenminste wat leven in de brouwerij hier!
Fun = RWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOp aanvraag:
Een audi onderstuurt.
*als je'm rijdt zoals een BMW
12345
Comment
-
Voor diegenen die denken dat ik onderstuur ontken ofzo:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDus, samengeteld, een Audi verslijt sneller? Ha ja, je moet 'm harder afremmen, en je gaat ook al weer vroeger op 't gas?
Of hoe zit dat, die "quattro-rijstijl" vs. "RWD-rijstijl"?
quattro = krom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtentot daar, moesten ze nu eens knap zijn. Maar zelfs dat kan er niet van gezegd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenFun =/= quattro
Fun = RWD
Quattro = vier
Fun = Quattro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenook de koets. quattro = meer torsie
quattro = krom
zeven= vijf
vijf= vier
krom = vier
quattro = krom
Je hebt gelijk, 't is analytisch bewezen
Comment
-
Écht goeie sportieve Audi's hebben daar nauwelijks last van. Het is eigenlijk enkel als je in een rechtstreekse vergelijking de auto's écht pusht op een manier waarvoor ze niet gemaakt zijn. Let's face it, een RS6 of een RS4 zijn geen rallyebaantjes-kogels.
FWD Audi's hadden tot voor kort een erg duidelijke onderstuurneiging van nature. Naar verluidt is dat bij de nieuwste twee modellen veel minder het geval ... ik ondervond het nog altijd, zij het minder, in de A5 2.7 TDI, maar ik wacht een handgeschakelde 2.0 TDI af (in de A4 of de A5) om m'n finale oordeel te vellen.
Als Steve nu niet komt, dan is er iets fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFun = vier
Quattro = vier
Fun = QuattroOorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenQuattro= zeven
zeven= vijf
vijf= vier
krom = vier
quattro = krom
Je hebt gelijk, 't is analytisch bewezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
Zeker sinds ik Quattro rij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenMaaarrrrrrrrr
een troost: elke auto onderstuurt!Echo van het seizoen : Goodyear Eagle NCT-5 RFT is joe sie kij is !!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDie van jou was na knapper dan voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtennu worden we wel érg grof
Ik vond die van jou eigenlijk groffer
Comment
-
En toen ging er een lampje branden in het bureau van childabuse.be.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenlekker als een beledigd kind
Comment
Comment