Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Lancering R8 vorig jaar in Las Vegas?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
        Lancering R8 vorig jaar in Las Vegas?
        Ik vermoed het ja.

Comment

• Iemand die mij kan vertellen welk kleur dit is op deze S5? Wat een prachtig kleur

Om de 1 of andere reden zegt de EU versie mij niets maar bij een Amerikaanse versie

Comment

• sprintblau zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              sprintblau zeker?
              Idd! Zag het net staan op die site Jammer dat er geen high-res pics van zijn.

Comment

• Verdomd lekkere A5 in die kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Iemand die mij kan vertellen welk kleur dit is op deze S5? Wat een prachtig kleur

Om de 1 of andere reden zegt de EU versie mij niets maar bij een Amerikaanse versie

En wat is dan het grote verschil tussen de EU-versie en de Amerikaanse versie?

En het kleur is idd sprintblau.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    En wat is dan het grote verschil tussen de EU-versie en de Amerikaanse versie?
                    Die reflectoren Om de 1 of andere reden vind ik Amerikaanse lichten iéts hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Verdomd lekkere A5 in die kleur!
                    S5

Comment

• Whatever

Comment

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=33152017

Dikke kar

Comment

• zalig

jammer genoeg geen full-facelift.

Comment

• Die S8

Hoe is een geen full-facelift mogelijk? Viel me ook onmiddellijk op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Die S8

Hoe is een geen full-facelift mogelijk? Viel me ook onmiddellijk op.
                              hij heeft de nieuwe neus, maar het oude stuur viel me direct op. Zijn de achterlichten ook niet anders bij de facelift?
                              Wss een overgangsmodel.

Comment

• Heeft ook nog de oude voorlichten precies. Dat van dat stuur klopt idd maar de nieuwe armsteunen heeft die dan wel... Ik heb nooit weet gehad van een overgangsmodel...

Comment

• Ik heb eigenlijk alleen naar bouwjaar gekeken en zodoende ben ik er van uit gegaan dat het een facelift was.

Het zal wel een tjoenerke zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Ik heb eigenlijk alleen naar bouwjaar gekeken en zodoende ben ik er van uit gegaan dat het een facelift was.

Het zal wel een tjoenerke zijn.
                                    audi heeft altijd iets gehad met overgangsmodellen. De neus zo ombouwen naar een FL heb ik nog nooit gezien, en het lijkt me ook een serieus werkje.

Comment

• Comment

• Dik! Die quad pijpjes misstaan'm niet. Hoewel ik de originele wel zou laten steken.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                          Dik! Die quad pijpjes misstaan'm niet. Hoewel ik de originele wel zou laten steken.
                                          Ik zie het, denk ik, zelfs liever zo dan 2 ovalen stoofbuizen.

Comment

Working...
                                          X