Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
gebogen led-lichtjes zou stukken beter geweest zijn.
En mistlichten heeft de RS6 niet?
Ik denk dat die LED'jes in het echt beter meevallen dan op foto..
Neen inderdaad, die zijn weggelaten zodat er meer lucht kon aangezogen worden onder de koplampen. Al dacht ik dat ik ergens gelezen had dat ze die wél in de koplampen gïntegreerd hadden.
Vraagje: is het moeilijk om zetels uit de auto te verwijderen? Ik zou dat graag doen zodat ik de wagens eens echt perfect kan schoonmaken, daar moet zoveel rommel onder liggen...
Vraagje: is het moeilijk om zetels uit de auto te verwijderen? Ik zou dat graag doen zodat ik de wagens eens echt perfect kan schoonmaken, daar moet zoveel rommel onder liggen...
Je kan toch die helemaal naar voor en achter elektrisch schuiven en dan zo kuisen.
dat is niet zo moeilijk, maar zal wel wat tijd nemen bij de dingen.
gewoon, zetel op max naar boven en van voor naar achter gaan. Maar ik bedenk me juist dat jouw bestuurdersstoel niet meer in de hoogte kan geregeld worden zeker?
gewoon, zetel op max naar boven en van voor naar achter gaan. Maar ik bedenk me juist dat jouw bestuurdersstoel niet meer in de hoogte kan geregeld worden zeker?
Volgens mij is dat enkel als ik er in zit
Nee serieus, zou erg handig zijn. Maar iets zegt me dat het handiger is om gewoon een iets flexibere stofzuiger te regelen
Comment