Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenÉcht goeie sportieve Audi's hebben daar nauwelijks last van. Het is eigenlijk enkel als je in een rechtstreekse vergelijking de auto's écht pusht op een manier waarvoor ze niet gemaakt zijn. Let's face it, een RS6 of een RS4 zijn geen rallyebaantjes-kogels.
FWD Audi's hadden tot voor kort een erg duidelijke onderstuurneiging van nature. Naar verluidt is dat bij de nieuwste twee modellen veel minder het geval ... ik ondervond het nog altijd, zij het minder, in de A5 2.7 TDI, maar ik wacht een handgeschakelde 2.0 TDI af (in de A4 of de A5) om m'n finale oordeel te vellen.
Als Steve nu niet komt, dan is er iets fout.
Niettemin: quattro = onderstuur if pushed
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIn de nieuwe A4 zou die onderstuurneiging grotendeels ge-elimineerd zijn door een opnieuw getekende voorwielophanging en de plaatsing van de motor werd hierzien, meer naar achteren.
Niettemin: quattro = onderstuur if pushed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenheb jij al ooit een auto onder je gat gehad, waardat je tegen eender welke snelheid lompweg je stuur kan omknallen, en dat dat ding niet onderstuurt?
Gelukkig geen quattro in de F1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn toen ging er een lampje branden in het bureau van childabuse.be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk sta al op nr1. op de watchlist van Echelon vrees ik.You are NOT as bad as you look.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenheb jij al ooit een auto onder je gat gehad, waardat je tegen eender welke snelheid lompweg je stuur kan omknallen, en dat dat ding niet onderstuurt?
Gewoon in achteruit leggen, goed gas geven, en dan omknallen. Onderstuurt geen béétje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen RWD duw je ook zo in onderstuur. Zowat iedereen op de Porsche Driving Experience duwde de 911 Carrera Cabrio onderstuurd die kletsnatte driftcircle rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDon't flatter yourself.You are NOT as bad as you look.
Bedankt om me daar even op te wijzen Gilles!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen RWD duw je ook zo in onderstuur. Zowat iedereen op de Porsche Driving Experience duwde de 911 Carrera Cabrio onderstuurd die kletsnatte driftcircle rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGooien & smijten is the way to go !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDaarnet nog een Alpina B10 filmpje gezien. Hij wou driften, maar dat ding begon alleen te ondersturen. Uiteindelijk met veel gas er op ging één achterwiel op in rook.... maar dan nog was het eerder onderstuur dan overstuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMet alle respect...maar dan lukt het bij de mijne ook, eerlijk
Comment
-
Een Golf V GTI is, als je 'm vloeiend rijdt en niet téveel gaat sturen, eigenlijk nauwelijks of niet onderstuurd!Dat is een zaaaaalige auto. Je moet je rijstijl aanpassen als je van RWD komt, maar eens gewoon aan het gedrag van de GTI, gaat 'ie écht zuiver doorheen de bochten. Alleen goed weten wat met torquesteer aan te vangen op smalle baantjes.
En een levendige achteras op een semibusje = leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenJe moet de motor wel draaiende kunnen houden.
Ik wil het nog wel ns proberen, maar ik vrees dat je na dat E40 ritje niet zo makkelijk meer in men wagen stapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNah da's waar. Ongelofelijk geil en sexy, gaat niet echt vaak samen met bad.
Bedankt om me daar even op te wijzen Gilles!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenJe moet de motor wel draaiende kunnen houden.
Fak heeft er nu echt iemand liggen "roddelen" tegen jou over Brustem of wat?
Kinda sad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen Golf V GTI is, als je 'm vloeiend rijdt en niet téveel gaat sturen, eigenlijk nauwelijks of niet onderstuurd!Dat is een zaaaaalige auto. Je moet je rijstijl aanpassen als je van RWD komt, maar eens gewoon aan het gedrag van de GTI, gaat 'ie écht zuiver doorheen de bochten. Alleen goed weten wat met torquesteer aan te vangen op smalle baantjes.
En een levendige achteras op een semibusje = leuk.
Comment
Comment