Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    ik denk dat er opleg zal zijn

Dat is een detail

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Dat zou ik nooit doen. Toch geen prachtige M3 wegdoen voor een snelle camionette... Neen, een goede vriend van mij heeft ook zo'n RS4. Snel zijn deze wagens wel, maar een mooi geluid maken ze niet...
    Daar valt wat aan te doen he, Milltek of MTM uitlaat eronder en voila.

Ik zou er niet lang over hoeven te twijfelen, de M3 is een prachtige kar maar doet me minder dan de RS4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Dat zou ik nooit doen. Toch geen prachtige M3 wegdoen voor een snelle camionette... Neen, een goede vriend van mij heeft ook zo'n RS4. Snel zijn deze wagens wel, maar een mooi geluid maken ze niet...

ik heb geen break nodig

en daarbij , mijn broer heeft een Audi A6 break ( 130 pk ) en hij zal zeggen dat zijn auto groter en dus praktischer is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Dat is een detail

Ik zou er niet lang over hoeven te twijfelen, de M3 is een prachtige kar maar doet me minder dan de RS4

ik kan niet ontkennen dat ik die RS4 zeer prachtig vond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          ja, zoals alle Q's vanaf 1990.
          huh??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
            huh??
            Q's met torsen kunnen tot 75% naar voor of achter sturen.

Comment

Manman, jij hebt echt geen smaak he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Lijkt mij het meest normale, voor de A3 hebben ze dit ook gedaan (al is die wel kleiner). Het is natuurlijk nooit 100% zeker..

Eerlijk gezegd hoop ik op een stoffen. Je hoort wel meer windgeruist etc. maar dit hoort bij een cabrio imo!

Zalige RS4 hierboven
                Volgens mij was het toch wel 100% zeker dat de A5 cabrio een stoffen dak krijgt. Audi heeft het niet voor CC.

Comment

Neen, een goede vriend van mij heeft ook zo'n RS4. Snel zijn deze wagens wel, maar een mooi geluid maken ze niet...
                  Sorry maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Volgens mij was het toch wel 100% zeker dat de A5 cabrio een stoffen dak krijgt. Audi heeft het niet voor CC.
                    De kans is idd heel miniem dat de A5 er komt als CC, ik dacht omwille van het extra gewicht dat een CC met zich meebrengt.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Sorry maar

Geluid van een B5 RS4 is hemels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Q's met torsen kunnen tot 75% naar voor of achter sturen.
                      hoe is de verdeling dan bij een urS4?
                      en is die altijd hetzelfde?

Comment

• 50/50, maar aangezien Torsen een LSD is, kan tot er van 25/75 tot 75/25 gegaan worden.

Comment

• Nooit geweten dat ze dit ooit gemaakt hebben. Waarschijnlijk maar 1 model ofzo?

Comment

• Iets van een 2 exemplaren zeker.
                            Ik vind het knapper dan de avant.

Comment

• 4 stuks dacht ik

Comment

• Er zijn dus 4 stuks RS2 sedan gemaakt.
                                2 zitten in de Arabische Emiraten
                                1 staat in het Audi museum en is van een Audi-ingenieur
                                De laatste is spoorloos (geen info)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Er zijn dus 4 stuks RS2 sedan gemaakt.
                                  2 zitten in de Arabische Emiraten
                                  1 staat in het Audi museum en is van een Audi-ingenieur
                                  De laatste is spoorloos (geen info)
                                  Thx 4 the info!

Ik vind ze allebei mooi, al prefereer ik eerder de Avant denk ik..

Comment

• Blijft gaaf en uniek, de RS2 sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Dat is een detail

Smaken verschillen, maar ik vind ook dat een standaard B5 RS4 maar pover klinkt. Een standaard 911 in feite ook, vandaar de sportuitlaat. Zo'n B5 heeft ook wat hulp nodig.

De B7 RS4 niet, huidige M3 allicht ook niet, die V8 sound is hemels !!

De B7 RS4 blijft in m'n hoofd spoken, en zoals de prijzen toch aardig zakken (zitten nu op 't niveau van een nieuwe B8 avant 3.0 tdi met wat opties) koop ik er ooit wel eentje (hopelijk)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        Nooit geweten dat ze dit ooit gemaakt hebben. Waarschijnlijk maar 1 model ofzo?

vetjes

Ik zou doodgraag eens in die kelder rondwandelen... staat wat verdomd exclusief spul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          De B7 RS4 blijft in m'n hoofd spoken, en zoals de prijzen toch aardig zakken (zitten nu op 't niveau van een nieuwe B8 avant 3.0 tdi met wat opties) koop ik er ooit wel eentje (hopelijk)...

In het zwart hopelijk...

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          Ik zou doodgraag eens in die kelder rondwandelen... staat wat verdomd exclusief spul.
                                          De kelder van Ingolstadt zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X