Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ach, aantal PK's is slechts een getal. Daarnet nog eens een toerke gedaan met 5 (!) man (= 350 kg) in de RS4, en ie ging nog als een speer ...
In vergelijking met de 997 S X51 voelt ie een tikkeltje minder bruut en snel aan, maar het verschil lijkt me klein. Op bochtige wegen is de RS4 zeker de evenknie, het evenwicht is verbazend.
Al heb ik wel - de weg lag wat nat - 't karretje wat laten uitbreken, tot unanieme ontsteltenis/paniek van de passagiers (weg was maar één wagen breed met gracht langs beide kanten )
Ach, aantal PK's is slechts een getal. Daarnet nog eens een toerke gedaan met 5 (!) man (= 350 kg) in de RS4, en ie ging nog als een speer ...
In vergelijking met de 997 S X51 voelt ie een tikkeltje minder bruut en snel aan, maar het verschil lijkt me klein. Op bochtige wegen is de RS4 zeker de evenknie, het evenwicht is verbazend.
Al heb ik wel - de weg lag wat nat - 't karretje wat laten uitbreken, tot unanieme ontsteltenis/paniek van de passagiers (weg was maar één wagen breed met gracht langs beide kanten )
Fak gij moet ne zot zijn! Ne quattro ff doen uitbreken
Respect!
Voel je nu snel onderstuur? En voelt hij veel zwaarder dan de Porsche?
heerlijk
ach ja, ivm die pk's.. al levert hij 410 ipv 420 het kan me een barst schelen... 0-100 in 4.4 seconden (dankzij quattro) en 0-200 in 16.. dat is beestig snel!
Allez vooruit, snel nog een paar foto's genomen. Bedankt gasten, écht : zwaar de moeite, de grijns raakt niet van m'n gezicht
Dirk, 'k had dit ff over 't hoofd gezien, ik verschoot me een bult toen ik het hoorde
Dikke proficiat, meer dan dit hoeft een DROOMgarage écht niet te zijn, misschien binnen een jaar of twee een tweedehands GT3 op de kop tikken en je hebt alles wat ik in m'n leven ooit in m'n garage wil hebben staan
Comment