Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Trouwens, wanneer je een fotoreportage van uw kar gemaakt hebt, dan mag je die pics dus niet meer in uw eigen topic plaatsen (wat dus de meesten wel doen)?!
Allez ja, die foto's laden hier door de grootte vrij traag, en in merk-lovers topics stoort mij dat wat .
Op de huidige laatsta pagina van Benz-lovers staan ook een x aantal super grote foto's, en die moeten elke keer helemaal laden voor ik de laatste post fatsoenlijk kan lezen.
Als het de rest niet stoort moeten ze het uiteraard zeggen.
Allez ja, die foto's laden hier door de grootte vrij traag, en in merk-lovers topics stoort mij dat wat .
Op de huidige laatsta pagina van Benz-lovers staan ook een x aantal super grote foto's, en die moeten elke keer helemaal laden voor ik de laatste post fatsoenlijk kan lezen.
Als het de rest niet stoort moeten ze het uiteraard zeggen.
Wanneer je deze pagina weer opent en wanneer de laatste post zichtbaar is maar dat de foto's nog aan het laden zijn, dan 1 keer op de ESC-knop duwen en alles stopt.
Comment