Zoals ik al zei, snelheid is relatief...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOoit zal je nog leren wat kotnet inhoudt, m'n beste...
Neen, binnen een paar maanden zal ik het ook mogen ondervinden.
M'n excuses, maar de ESC knop is handig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk was aan het wachten tot post 1920 om dit topic terug te openen.
Ooit zal je nog leren wat kotnet inhoudt, m'n beste...
Als je al die foto's moet laden gaat er serieus wat door
Comment
-
@William Blake
Ik heb nog iets gevonden ivm het werkelijke vermogen van de RS4 B7
" Resultaat is een vermogens toename van 416 pk naar 440 pk.Wel leuk dat in tegenstelling tot andere berichten mijn auto de opgegeven waarde's wel haalt.(4 pk minder ).Nadat de computer gewijzigd was is er op nieuw gemeten.Resultaat 440 PK. "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten@William Blake
Ik heb nog iets gevonden ivm het werkelijke vermogen van de RS4 B7
" Resultaat is een vermogens toename van 416 pk naar 440 pk.Wel leuk dat in tegenstelling tot andere berichten mijn auto de opgegeven waarde's wel haalt.(4 pk minder ).Nadat de computer gewijzigd was is er op nieuw gemeten.Resultaat 440 PK. "
Comment
-
Wat belangrijker is is dat het koppel in de 1e 3 versnellingen met meer dan 50 NM is toegenomen.Audi bouwt een koppelbegrenzer in waarbij dus de gasklep niet helemaal opengaat en de kleppen in de uitlaat in de eerste 3 versnellingen ook niet helemaal opengaan.
Het resultaat is nu dat de prachtige roffel nu ook bij lage snelheden goed hoorbaar is en de auto in de eerste 3 versnellingen een stuk sneller aanvoelt.De accerelatie zou nu 4,4 sec. moeten lukken.Op hogere toeren/snelheden is er wel wat verschil maar niet echt voelbaar. 0 naar 200 gaat 1 sec. sneller.Moet de nieuwe M3 dus bij kunnen houden!! Hoop ik
Comment
-
Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhmm Steve weet jij hier iets meer over?
Ik geloof dat het bij JD was.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDaarnet in Brasschaat nieuwe RS6 gezien met als nummeplaat RS.006
heeft de vorige ook gehad, want stond af en toe in Kortrijk als de vorige RS6 net uit was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenheeft de vorige ook gehad, want stond af en toe in Kortrijk als de vorige RS6 net uit was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHet staat me bij dat ze dat hebben ja. Denk ook al ooit gelezen te hebben van iemand die dat laten verwijderen had... maakte een mooi verschil.
Ik geloof dat het bij JD was.
die ECU remap.. dunno Audi zal wel dat koppel in de eerste 3 versnellingen voor een reden beperkt hebben
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat is DE kleur
zeker icm het interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
En dat groen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Inderdaad
Uiterst knappe bak.
Ik zou eigenlijk liever een RS6 met chroom hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk zou eigenlijk liever een RS6 met chroom hebben
Toch niks om je over te schamen, een RS6 willen
Comment
Comment