Ik weet niet, zo'n patserbak...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk kan dat allemaal wel betalen, maar ik vraag me altijd af wat mijn omgeving wel zou zeggen als ik met zo een benzineslurpend ding rondrij
Meen je dat nu?
Comment
-
Eerst en vooral: Tuur, congrats met die überdikke kar! Werkelijk een prachtbak, de B7 RS4 heeft nog net die brute en dikke styling die de B5 RS4 en de vorige RS6 ook hebben.... bij de nieuwe RS6 gaat het qua styling imo een beetje de mist in
Typ vooral veel vergelijkende verslagjes van de RS4 en de 911S, da's interessant om te lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
En deze foto toont nogmaals aan dat die Milteck's toch zowat de beste mod zijn die je op de RS6 hebt kunnen doen
Comment
-
Ik vind hem ook 'prachtig'.... maar de nieuwe A6 Avant is veel eleganter gelijnd, en dat leent zich iets minder om er zo'n brute versie van te maken dan het vorige model.
Nu, voor degene die er mee rijdt zal dat worst wezen, dat ding moet VET rijden, en vanuit de bestuurdersstoel zie je die schuiner aflopende achterkant etc. toch niet.
Wel ligt de oude dashboardstyling me iets meer, in de B7 RS4 bereikt die imo het hoogtepunt, vooral met dat sportstuurtje, die kuipjes en de carbon inleg.
Damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZwijg me d'r van, ik zwijmel momenteel van een RS4B7
Maar hey ik ben raar, ik zwijmel bv ook van een Golf V R32
Wel met carbon inleg, alcantara sportstuur en kuipjes graag. Dan zou ik zelfs in een Golf-cockpit graag uren doorbrengen
sorry voor't
edit: en ruitjesstof uit de GTI graag, uiteraard!
Comment
-
Ach fxck die offtopic lol
Zo'n Golf V R32 is echt vet als daily cruiser volgens mij. Alleen gaat ie zwaar zuipen op de autobahn als je constant 200 en up bolt.
En ie is ook gewoon zwaar. En ie haalt slechts met veeeeeel moeite 250 km/h.
ik herinner me JC's comment nog: this car grips so much the tires are squealing even on a wet road.
Comment
-
Ik zal misschien ineens nog een update plaatsen over de RS6
Rijdt momenteel op de derde riem
Momenteel is ie binnen omdat er aan de ophanging iets scheelde, ding ligt BEENhard op de baan. Misschien goed voor op circuit, kxt voor op de weg (en met name België)
Of het aan de kwaliteit van de Belgische wegen en vluchtheuvels ligt, of aan de kwaliteit van audi, geen idee. In ieder geval worden alle schokdempers vervangen. Het is dus geen probleem met de DRC, raar genoeg.
En passant ineens de remschijven vervangen (en Klötze ? ) vooraan. Dat zal dan setje 4 zijn ofzo.
Momenteel dus even A3 1.8TFSI power!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMeen je dat nu?
Ik wist dat er bepaalde zouden inlopen.
Als student is het momenteel ondoenbaar ook al kan ik die kar kopen. Maar bijkomende kosten zijn een probleemke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zag een vaag van ironie maar ik wou toch even zeker zijn.
Of was het sarcasme op mij toegespitst?
Tblijft nog een natte droom
Soms denk ik dat ik mijn tijd op school gewoon verdoe om eerlijk te zijn. Als ik zie met wat sommigen hier rijden, ook al gaan ze die kar nie eeuwig houden, of op dat pk-niveau kunnen blijven spelen, ze hebben het toch al gehad, terwijl dat voor sommige studentjes hier lang niet zeker is, dat ze zoiets zullen hebben.
Comment
Comment