Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAllemaal waar, maar op zich vind ik het wel enorm hilarisch dat je tegen driftburnoutmanhimself gaat zeggen dat een quattro meer bandenslijtage heeft
RWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb net op ebay een literatuurpakketje over de RS2 opgesnord
Nu ik er over begin: het mag wel ns gaan komen. Waarschijnlijk is het pakketje ergens bij de post beginnen ondersturen en zoek geraakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenik heb gewoon geen zin in eindeloze discuties, ik laat liever iedereen in zijn waarde, af en toe mijn gedacht zeggen moet kunnen
Het is een eeuwige discussie. Heerlijk is dat.
Laten we zeggen dat ik er me niet meer zo druk in maak. Tenslotte ben ik diegene die 100K met die kar heeft gereden, dus wie weet het het beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenouwe zak ouwe zak....
echte benz-rijders hebben al die discuties niet nodig, wij zijn tevreden met onze RWD's met een oergezonde portie bodyroll
Da's pas rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenJe hebt de verkeerde auto gekocht. Nu slijten je banden vooraan ook
RWD
ach ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenvan welke verkoper? Autotestversand.de ofzoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTell me about this baby again?
*zet zich schrap*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEn zetels zonder zijdelingse steun, als de auto gaat rollen val je haast uit je zetel...
Da's pas rijden
Pleit jij nu voor een espace?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEn zetels zonder zijdelingse steun, als de auto gaat rollen val je haast uit je zetel...
Da's pas rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGaan we grof doen??????????????
J/K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenËuh ja. Moet ik nu schrik krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk wil het nuuu, NUUUUUUU !
Keramische remmen, grotere turbo's, giga uitlaat, bak van een Bently coupe, 12 cm verlaagd. Top gemeten op echte 351,7 km/h. Superbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenRRD = really retarded driver
ABS = absolutely boring skids
ESP = erm, stay put!
ASR = all senses reversed
FWD = fuckin' weenie disaster
en zo
*wijst naar dikke RS6 daar met Le Mans*
Neeeed iiinpuuuut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenHij stond te koop, misschien zo ergens gegevens vinden ?
Waar zit die Kravattus als je 'm nodig hebt?
O, wacht!
This will work like a jar'o'honey on a bear.
FWD sucks
4WD is for lesser drivers
Zo, nu gewoon even wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet is nacht, in deze contreien. Dat wil zeggen: ik ben lui. Opzoeken is voor overdag, 's nachts moet alles parkeur gedebiteerd worden.
O, wacht!
FWD sucks
Steve, oudi is brol
[/extraschepmodus uit]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet is nacht, in deze contreien. Dat wil zeggen: ik ben lui. Opzoeken is voor overdag, 's nachts moet alles parkeur gedebiteerd worden.
O, wacht!
FWD sucks
Net zoals in m'n onderschrift.
Comment
Comment