Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik haal helemaal niks door elkaar
    Joewel!

Bijvoorbeeld : quattro & fun. Heeft niks met mekaar te maken.

*tsk*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Maar uiteindelijk is 't toch wel zo dat quattro-drifts kort duren? Dwars, gas blijven geven, en dan trekt 'ie zich vanzelf weer recht. Right?

Tenzij misschien op ijs?

Denk het ook...maar het voelde wel aan als de langste secondes uit m'n leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        sorry kan het niet laten
        Zo lok je het wel uit he vriend

Comment

• wat een gekken

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Maar uiteindelijk is 't toch wel zo dat quattro-drifts kort duren? Dwars, gas blijven geven, en dan trekt 'ie zich vanzelf weer recht. Right?

Tenzij misschien op ijs?
            hangt er van af, bij een moderne RS die meer koppel naar de achtertrein stuurt zou dat moeten lukken om die zo te houden. Maar dan moet je die wel zo kunnen locken...

Een FWD kan je ook dwars gooien, zonder handrem. Erg dwars zelfs maar die slaan inderdaad direct terug

Comment

Zo lok je het wel uit he vriend
              ik heb het goed gemaakt

Comment

• *kuch*

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Indd...vreselijk effectief als je'm trackt, maar oh zo lelijk.

Dan zijn die van de DTM een pak mooier.

j/k

Comment

Tenzij misschien op ijs?
                  Ijs lijkt me de ideale ondergrond om ellenlange ( mits de plaats ) drifts neer te zetten met quattro-aandrijving. Zeker omdat zo'n ophanging enorm hard moet afzien als het droog is en je probeert de driften.

Zo is er toch een filmpje van Tiff Needell en Plato waar ze met de RS4 driften ? Ging geloof ik als volgt: stuur omgooien ( mini scandinavian flick ) en vervolgens het gas erop houden.

Zeer moeilijk aan te houden, 1 keer gelukt en de drifthoek was toen echt serieus dwars. Trekt er zich gewoon weer uit.

Comment

Joewel!

Bijvoorbeeld : quattro & fun. Heeft niks met mekaar te maken.

*tsk*

Vet! Dan heb ik de voorbije 100.000 km mezelf voor de gek gehouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                      hangt er van af, bij een moderne RS die meer koppel naar de achtertrein stuurt zou dat moeten lukken om die zo te houden. Maar dan moet je die wel zo kunnen locken...
                      Check de video van Fifth Gear, RS4 vs. E46 M3. Daar lijkt 't toch van niet, en de RS4 heeft al een RWD-inspired quattro systeem. Right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        ik geloof dat ik die test van RS6 gewoon eens ga moeten inscannen.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        i did it. Een heel weekend lang, zowaar.

Eén van de zaligste weekends ever.

Hey, ik ga je niet tegenspreken

Comment

Vet! Dan heb ik de voorbije 100.000 km mezelf voor de gek gehouden
                          Toch niet, Monty Python DVD's op je boordmonitor zijn echt fun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                            wat een gekken

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            hell yeah

Die heeft z'n voorste cardanassen verwijderd. Dat kan niet anders!

Comment

Check de video van Fifth Gear, RS4 vs. E46 M3. Daar lijkt 't toch van niet, en de RS4 heeft al een RWD-inspired quattro systeem. Right?
                              hehe, dacht ik ook juist aan. Hugely geforceerd, zo'n drift.

Comment

• De R8 heeft een zeer leuke aandrijving, tussen de 30-70 en15-85. in de test bij topgear waren ze er zeer tevreden over! Maar topgear is een beetje onrealistisch op gebied van fun, wat die met de auto's doen doe je als eigenaar nooit met je eigen auto. Dus is het helemaal geen slecht idee om een auto te kopen die stevig op de baan ligt: aka Quattro

Comment

Hey, ik ga je niet tegenspreken
                                  De E was toen 't meest impressionant, die power was ongezien. De RS6 verblufte met z'n tractie. En de M5 met z'n wegligging en speelsheid.

En ze zijn uiteraard alledrie höllisch fun!

Comment

*kuch*

j/k

1-0 voor jou

Comment

• Een beetje bakkeleien om half 3 's nachts ruled.

Comment

Een beetje bakkeleien om half 3 's nachts ruled.
                                        Word.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                          de drifthoek was toen echt serieus dwars
                                          Die was niet serieus dwars, die was dwars tout court, in de letterlijke betekenis van 't woord.

Impressive. Je zijruit wordt voorruit dan.

Comment

Working...
                                          X