Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie was niet serieus dwars, die was dwars tout court, in de letterlijke betekenis van 't woord.
Impressive. Je zijruit wordt voorruit dan.
Zoveel mogelijk vliegjes op zijn zijruit aka vooruit verzamelen deze zomer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenNieuwe doelstelling voor LL:
Zoveel mogelijk vliegjes op zijn zijruit aka vooruit verzamelen deze zomer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen beetje bakkeleien om half 3 's nachts ruled.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenNieuwe doelstelling voor LL:
Zoveel mogelijk vliegjes op zijn zijruit aka vooruit verzamelen deze zomerOorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik zie 'm al bezig met een pincet en een pritrol....
Kerel
Ik zie u eigenlijk ook al bezig met een pritrol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk voel me net als het slimste en mooiste jongetje uit de klas: alle domme gedrochten voelen zich genoodzaakt mij wat te beschimpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenStel je voor, allemaal EM winnen, allemaal een tweede stekkie aan de Ring, en elke avond een beetje bakkeleien bij 't knetterend haardvuur, terwijl Carlito beneden in de garage de banden van onze karren wisselt (voor een prikkie) zodat we de dag erna weer met vers rubber de Hel kunnen strelen.
*BULDER*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenThe smartest dude of the class always grows to be a PC nerd, wanking off on nicked codes and his hit counter.
Kind regards,
The Evidence
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenStel je voor, allemaal EM winnen, allemaal een tweede stekkie aan de Ring, en elke avond een beetje bakkeleien bij 't knetterend haardvuur, terwijl Carlito beneden in de garage de banden van onze karren wisselt (voor een prikkie) zodat we de dag erna weer met vers rubber de Hel kunnen strelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDenk het ook...maar het voelde wel aan als de langste secondes uit m'n leven
Da's met alles dat zo intens is. Jumps bij 't surfen of 't kiten, een powpow ride in fresh powder 's morgens vroeg, je eerste nookie, enzovoort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenYour theory doesn't fit.
Kind regards,
The Evidence
Ook last gehad van het "pffff, ik stel dat wel uit tot 'n uurtje voor 't examen" in 't middelbaar, en op hoger onderwijs vakantie nemen tot 1 week voor de start van 1e zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenKinda like the way Gilles is thinking
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenbon, ik ga nog wat werken
kut
See ya!
Misschien eind februari, sideways.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGe hebt gelijk. Ik ben ook 'n bewijs van 't tegendeel.
Ook last gehad van het "pffff, ik stel dat wel uit tot 'n uurtje voor 't examen" in 't middelbaar, en op hoger onderwijs vakantie nemen tot 1 week voor de start van 1e zit?
dat tweede probleem, daar zit ik nu mee
aaaargh, morgen examen
ahnee, zit nog een dag tussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
Tim.
En die diepe Duitse mannenstem, als je die hoort gaat mijn autoliefhebberszintuig meteen op scherp staan.
Zot die R8, zo zalig! Maar ook de RS4, n'importe dat 'ie uiteindelijk toch zo onderstuurd blijkt te zijn.
Comment
-
Comment