Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • wat een gezeik

    Comment




    • Je kwam niet.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        Steve zegt van niet, ik had mijn twijfels maar hield wijselijk mijn mond
        de ECU merkt dat, en legt onmiddelijk de motor stil
        Is heus wel ingebouwd als beveiliging hoor

        Niet van krakken of geknars van de boite.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten


          Je kwam niet.
          Wat er veel vergeten, is dat in de 90's de gewichtsverdeling van de quattro's eigelijk terug een pak achteruit gegaan is. De meest dynamische om rijden kwamen dan ook uit de 80's

          Zo denk ik dat mijn 54/56 % verdeling niet écht als een ramp mag aanzien worden.

          Comment


          • gTa, hier de info over die DH-exclusiv RS6

            umbauten:
            motor komplett mit leicht größerer bohrung mit schmiedekolben und h-schaftpleuel, extrem bearbeitete zylinderköpfe, turbolader 2x gt3071r mit entsprechenden krümmern, auspuffanlage mit 100zeller-kats(2x) in 76mm doppelflutig(endrohroptik fast original) mit 80mm hosenrohren
            größere llk mit alukästen und geänderter verrohrung
            zusatzwasserkühler vom plus
            größerer ölkühler
            getriebeölkühlung für verstärktes tiptronicgetriebe(umrüstung teilweise mit porsche 928gts und continental gt-teilen zur verstärkung)
            geänderter drehmomentwandler
            ölkühlung für hinterachsdifferential
            angepasste motor- und getriebeelektronik
            weitere geänderte kleinigkeiten wie spritversorgung und und und


            fahrwerk kw competition mit zug-/druckstufeneinstellung sowie high-/low-speed, fahrwerkseinstellung derzeit auf rund 110mm tieferlegung vorn und 90mm hinten
            eibach-stabis


            leistung sollte bei 600kw++ liegen.

            Comment


            • Nog 2 knappe S8's gevonden,

              De eerste met manuele boite, de 2e heeft daarentegen carbon inleg....verdomd moeilijke keuze.

              S8 manuele boite

              S8 carbon

              Ik ga denk ik voor het carbon gaan, en met het verkeer van deze tijden is een automaat geen overbodige luxe.

              Comment


              • 7 pagina's spam
                Achja
                Dikke remschijven



                Spijtige zaak

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  Eerlijk: een 190 heeft ook geen onderstuur. Je kan echt hard gaan

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                    Steve, quattro is goed, maar sta ook eens open voor andere dingen, je hoeft je niet verplicht te voelen om jou merk/aandrijving altijd te verdedigen
                    Jerre makker, wie zegt dat ik er niet voor open sta?
                    Hell m'n eerste kar was bijna een Mercedes 190 (RWD-power!!!)

                    Jij houdt van driften en banden oproken, ik van midden in een bocht vol op de gas kunnen staan en ten allen tijde m'n vermogen kunnen benutten.

                    En altijd diezelfde zever ivm onderstuur onderstuur... sorry maar dat is wel heel obvious om dat altijd maar boven te halen. Het klopt uiteraard, maar je moet zin en welke situaties, én op welke limiet.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      En altijd diezelfde zever ivm onderstuur onderstuur... sorry maar dat is wel heel obvious om dat altijd maar boven te halen. Het klopt uiteraard, maar je moet zin en welke situaties, én op welke limiet.
                      Jaaaaaah, het begint te steken

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

                        S8 carbon

                        Ik ga denk ik voor het carbon gaan, en met het verkeer van deze tijden is een automaat geen overbodige luxe.
                        Indd! Wat een beest van een kar toch

                        I'd sign for it, immediately. Maar hij blijft zo'n luxe uitstralen he

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Jaaaaaah, het begint te steken
                          vooral opmerkelijk omdat het "wauw!" en "zot!" klinkt als iemand eens deftig met een der Q-rijders meerijdt

                          Hyporcriet?

                          Comment


                          • De meesten die zich altijd storen aan dat onderstuur zijn diegenen die nooit met een audi rijden of gereden hebben

                            Ik heb er trouwens weinig last van. Onderstuur voel je niet echt als je tegen +200 over de autobahn jakkert

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Indd! Wat een beest van een kar toch

                              I'd sign for it, immediately. Maar hij blijft zo'n luxe uitstralen he
                              ach spiegels in kleur, en die kar altijd goed vuil laten

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

                                Ik heb er trouwens weinig last van. Onderstuur voel je niet echt als je tegen +200 over de autobahn jakkert

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  vooral opmerkelijk omdat het "wauw!" en "zot!" klinkt als iemand eens deftig met een der Q-rijders meerijdt

                                  Hyporcriet?
                                  Ik zegdege "wauw" en "zot" omdat ik toen besefte dat een 2.2 met superieure grip het zou moeten afleggen in een sprintje tegen een 1.8 zonder grip

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Ik zegdege "wauw" en "zot" omdat ik toen besefte dat een 2.2 met superieure grip het zou moeten afleggen in een sprintje tegen een 1.8 zonder grip
                                    True, vanaf 70 liep je in en over.
                                    Maar je mag nog eens proberen tegen de 2.2

                                    Heb je de IS eigelijk nog?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      True, vanaf 70 liep je in en over.

                                      Maar je mag nog eens proberen tegen de 2.2
                                      Als ik een bayerische turbo aangedreven tegenstander krijg, graag!

                                      Een 2002 Turbo will do

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        Heb je de IS eigelijk nog?
                                        Ja zne, kopers geen kans geven helpt

                                        Gisteren nog achterstevoren gestaan op een verkeerswisselaar

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Een 2002 Turbo will do
                                          't Schijnt, als je daarmee perfect kan rijden, en élke (onverwachte) beweging van de auto kan opvangen, dat je nauwelijks nog iets kan leren (allez ja, voor "leken" zoals ons, dan).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X