wat een gezeik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenSteve zegt van niet, ik had mijn twijfels maar hield wijselijk mijn mond
Is heus wel ingebouwd als beveiliging hoor
Niet van krakken of geknars van de boite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Je kwam niet.
Zo denk ik dat mijn 54/56 % verdeling niet écht als een ramp mag aanzien worden.
Comment
-
gTa, hier de info over die DH-exclusiv RS6
umbauten:
motor komplett mit leicht größerer bohrung mit schmiedekolben und h-schaftpleuel, extrem bearbeitete zylinderköpfe, turbolader 2x gt3071r mit entsprechenden krümmern, auspuffanlage mit 100zeller-kats(2x) in 76mm doppelflutig(endrohroptik fast original) mit 80mm hosenrohren
größere llk mit alukästen und geänderter verrohrung
zusatzwasserkühler vom plus
größerer ölkühler
getriebeölkühlung für verstärktes tiptronicgetriebe(umrüstung teilweise mit porsche 928gts und continental gt-teilen zur verstärkung)
geänderter drehmomentwandler
ölkühlung für hinterachsdifferential
angepasste motor- und getriebeelektronik
weitere geänderte kleinigkeiten wie spritversorgung und und und
fahrwerk kw competition mit zug-/druckstufeneinstellung sowie high-/low-speed, fahrwerkseinstellung derzeit auf rund 110mm tieferlegung vorn und 90mm hinten
eibach-stabis
leistung sollte bei 600kw++ liegen.
Comment
-
Nog 2 knappe S8's gevonden,
De eerste met manuele boite, de 2e heeft daarentegen carbon inleg....verdomd moeilijke keuze.
S8 manuele boite
S8 carbon
Ik ga denk ik voor het carbon gaan, en met het verkeer van deze tijden is een automaat geen overbodige luxe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenEerlijk: een 190 heeft ook geen onderstuur. Je kan echt hard gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenSteve, quattro is goed, maar sta ook eens open voor andere dingen, je hoeft je niet verplicht te voelen om jou merk/aandrijving altijd te verdedigen
Hell m'n eerste kar was bijna een Mercedes 190 (RWD-power!!!)
Jij houdt van driften en banden oproken, ik van midden in een bocht vol op de gas kunnen staan en ten allen tijde m'n vermogen kunnen benutten.
En altijd diezelfde zever ivm onderstuur onderstuur... sorry maar dat is wel heel obvious om dat altijd maar boven te halen. Het klopt uiteraard, maar je moet zin en welke situaties, én op welke limiet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEn altijd diezelfde zever ivm onderstuur onderstuur... sorry maar dat is wel heel obvious om dat altijd maar boven te halen. Het klopt uiteraard, maar je moet zin en welke situaties, én op welke limiet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
S8 carbon
Ik ga denk ik voor het carbon gaan, en met het verkeer van deze tijden is een automaat geen overbodige luxe.
I'd sign for it, immediately. Maar hij blijft zo'n luxe uitstralen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJaaaaaah, het begint te steken
Hyporcriet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIndd! Wat een beest van een kar toch
I'd sign for it, immediately. Maar hij blijft zo'n luxe uitstralen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Ik heb er trouwens weinig last van. Onderstuur voel je niet echt als je tegen +200 over de autobahn jakkert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvooral opmerkelijk omdat het "wauw!" en "zot!" klinkt als iemand eens deftig met een der Q-rijders meerijdt
Hyporcriet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk zegdege "wauw" en "zot" omdat ik toen besefte dat een 2.2 met superieure grip het zou moeten afleggen in een sprintje tegen een 1.8 zonder grip
Maar je mag nog eens proberen tegen de 2.2
Heb je de IS eigelijk nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTrue, vanaf 70 liep je in en over.
Maar je mag nog eens proberen tegen de 2.2
Een 2002 Turbo will do
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHeb je de IS eigelijk nog?
Gisteren nog achterstevoren gestaan op een verkeerswisselaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen 2002 Turbo will do
Comment
Comment