Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat er veel vergeten, is dat in de 90's de gewichtsverdeling van de quattro's eigelijk terug een pak achteruit gegaan is. De meest dynamische om rijden kwamen dan ook uit de 80's
Zo denk ik dat mijn 54/56 % verdeling niet écht als een ramp mag aanzien worden.
umbauten:
motor komplett mit leicht größerer bohrung mit schmiedekolben und h-schaftpleuel, extrem bearbeitete zylinderköpfe, turbolader 2x gt3071r mit entsprechenden krümmern, auspuffanlage mit 100zeller-kats(2x) in 76mm doppelflutig(endrohroptik fast original) mit 80mm hosenrohren
größere llk mit alukästen und geänderter verrohrung
zusatzwasserkühler vom plus
größerer ölkühler
getriebeölkühlung für verstärktes tiptronicgetriebe(umrüstung teilweise mit porsche 928gts und continental gt-teilen zur verstärkung)
geänderter drehmomentwandler
ölkühlung für hinterachsdifferential
angepasste motor- und getriebeelektronik
weitere geänderte kleinigkeiten wie spritversorgung und und und
fahrwerk kw competition mit zug-/druckstufeneinstellung sowie high-/low-speed, fahrwerkseinstellung derzeit auf rund 110mm tieferlegung vorn und 90mm hinten
eibach-stabis
Steve, quattro is goed, maar sta ook eens open voor andere dingen, je hoeft je niet verplicht te voelen om jou merk/aandrijving altijd te verdedigen
Jerre makker, wie zegt dat ik er niet voor open sta?
Hell m'n eerste kar was bijna een Mercedes 190 (RWD-power!!!)
Jij houdt van driften en banden oproken, ik van midden in een bocht vol op de gas kunnen staan en ten allen tijde m'n vermogen kunnen benutten.
En altijd diezelfde zever ivm onderstuur onderstuur... sorry maar dat is wel heel obvious om dat altijd maar boven te halen. Het klopt uiteraard, maar je moet zin en welke situaties, én op welke limiet.
En altijd diezelfde zever ivm onderstuur onderstuur... sorry maar dat is wel heel obvious om dat altijd maar boven te halen. Het klopt uiteraard, maar je moet zin en welke situaties, én op welke limiet.
't Schijnt, als je daarmee perfect kan rijden, en élke (onverwachte) beweging van de auto kan opvangen, dat je nauwelijks nog iets kan leren (allez ja, voor "leken" zoals ons, dan).
Comment