Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGisteren nog achterstevoren gestaan op een verkeerswisselaar
Onderschrift-materiaal!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Schijnt, als je daarmee perfect kan rijden, en élke (onverwachte) beweging van de auto kan opvangen, dat je nauwelijks nog iets kan leren (allez ja, voor "leken" zoals ons, dan).
Zo'n uitdagend bakje dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Gisteren nog achterstevoren gestaan op een verkeerswisselaar
ik ga het nog beginnen snappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJa zne, kopers geen kans geven helpt
Gisteren nog achterstevoren gestaan op een verkeerswisselaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjoe may traai.
Ik laat je iets weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenaaah, dus daar kicken rwd-rijders op
ik ga het nog beginnen snappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVrijdag => EM
Ik laat je iets weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKicks geven doet zoiets wel hoor, quattro-fan of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs er een of andere kar goed die geen quattro noch RWD is, zodat ik in de toekomst aan dergelijk gezeik kan ontsnappen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengoh rondgaan op een verkeerswisselaar... dan moet ik al een enorm zware vorm van spastische spiertrekkingen in m'n armen hebben, om zoiets voor te hebben
Je zal je quattro-hart voelen bonzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIndd! Wat een beest van een kar toch
I'd sign for it, immediately. Maar hij blijft zo'n luxe uitstralen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenI'd rather kill myself
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenJep, ik begrijp wat je wil zeggen. Hoe wel ie niet zo opvallend is, is en blijft het een grote kar om vb bij je klanten/leveranciers aan te komen. Enorm spijtig dat sommige mensen zich daar aan storen
Meer van "die verdient precies goed, ziede dat zijn prijzen te hoog zijn".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk denk niet dat dat met storen te maken heeft.
Meer van "die verdient precies goed, ziede dat zijn prijzen te hoog zijn".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat is idd beter verwoord, terwijl dat eigelijk volslagen belachelijk is. Kijk nu naar die ene S8, die kost een dikke 20k Euro. Vele andere ondernemers zullen wellicht gaan voor een compleet nieuwe auto, genre A4, 3-reeks waarvoor je minsten 30k Euro zal betalen. Maar het komt anders over natuurlijk.
Comment
Comment