Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Als ik een bayerische turbo aangedreven tegenstander krijg, graag!

Een 2002 Turbo will do
    joe may traai.

Comment

Gisteren nog achterstevoren gestaan op een verkeerswisselaar

Onderschrift-materiaal!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        't Schijnt, als je daarmee perfect kan rijden, en élke (onverwachte) beweging van de auto kan opvangen, dat je nauwelijks nog iets kan leren (allez ja, voor "leken" zoals ons, dan).

Zo'n uitdagend bakje dan?

Comment

aaah, dus daar kicken rwd-rijders op

ik ga het nog beginnen snappen

Comment

Ja zne, kopers geen kans geven helpt

't Is weer ni mogelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              joe may traai.
              Vrijdag => EM

Ik laat je iets weten!

Comment

aaah, dus daar kicken rwd-rijders op

ik ga het nog beginnen snappen
                Kicks geven doet zoiets wel hoor, quattro-fan of niet

Comment

Vrijdag => EM

Ik laat je iets weten!
                  nee, m'n tsjoep is er pas binnen 2 weken

Comment

• Is er een of andere kar goed die geen quattro noch RWD is, zodat ik in de toekomst aan dergelijk gezeik kan ontsnappen?

Comment

Kicks geven doet zoiets wel hoor, quattro-fan of niet
                      goh rondgaan op een verkeerswisselaar... dan moet ik al een enorm zware vorm van spastische spiertrekkingen in m'n armen hebben, om zoiets voor te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Is er een of andere kar goed die geen quattro noch RWD is, zodat ik in de toekomst aan dergelijk gezeik kan ontsnappen?
                        ik zeg het al langer, linkervoorwielaandrijving is de shit

Comment

• Saab, FWD

Comment

• I'd rather kill myself

Comment

goh rondgaan op een verkeerswisselaar... dan moet ik al een enorm zware vorm van spastische spiertrekkingen in m'n armen hebben, om zoiets voor te hebben
                              Als passagier bedoel ik he bockworst!

Je zal je quattro-hart voelen bonzen

Comment

Indd! Wat een beest van een kar toch

I'd sign for it, immediately. Maar hij blijft zo'n luxe uitstralen he
                                Jep, ik begrijp wat je wil zeggen. Hoe wel ie niet zo opvallend is, is en blijft het een grote kar om vb bij je klanten/leveranciers aan te komen. Enorm spijtig dat sommige mensen zich daar aan storen

Comment

I'd rather kill myself
                                  Nee daar moet je mee afkomen met een FWD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Jep, ik begrijp wat je wil zeggen. Hoe wel ie niet zo opvallend is, is en blijft het een grote kar om vb bij je klanten/leveranciers aan te komen. Enorm spijtig dat sommige mensen zich daar aan storen
                                    Ik denk niet dat dat met storen te maken heeft.
                                    Meer van "die verdient precies goed, ziede dat zijn prijzen te hoog zijn".

Comment

• Man, Audi bashen begint mij zelfs te vervelen .

Ach ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Ik denk niet dat dat met storen te maken heeft.
                                        Meer van "die verdient precies goed, ziede dat zijn prijzen te hoog zijn".
                                        Dat is idd beter verwoord, terwijl dat eigelijk volslagen belachelijk is. Kijk nu naar die ene S8, die kost een dikke 20k Euro. Vele andere ondernemers zullen wellicht gaan voor een compleet nieuwe auto, genre A4, 3-reeks waarvoor je minsten 30k Euro zal betalen. Maar het komt anders over natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Dat is idd beter verwoord, terwijl dat eigelijk volslagen belachelijk is. Kijk nu naar die ene S8, die kost een dikke 20k Euro. Vele andere ondernemers zullen wellicht gaan voor een compleet nieuwe auto, genre A4, 3-reeks waarvoor je minsten 30k Euro zal betalen. Maar het komt anders over natuurlijk.
                                          Veel mensen zijn zich niet bewust van het feit dat je die karren ook op de tweedehandsmarkt kan krijgen.

Comment

Working...
                                          X