Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmij hoor je niet klagen
nieuw record?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNeenee, dat staat op 4u 45min. Via Duitsland. Da's nog 100km langer
4.45u, over welke afstand? -> gemiddelde snelheid?
Comment
-
Nee echt, ik heb het weer volledig beseft...op een gegeven moment was ik een muziekje aan het luisteren, ruitewissers gebruik ik eigenlijk niet, vanaf ca. 170 is dat toch ni echt meer nodig als je iets of wat gewaxt hebt.
Op een gegeven moment kletterde er toch redelijk wat op men ruit, was ik blijkbaar 230 aant doen zonder dat ik het besefte
Ik denk dat ik naar verandering neigde omdat ik zo'n 2 weken geen echte lange afstand gedaan had.
Maar na daarstraks: fxck verandering
159.000km and counting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten159.000km and counting
maaaaaaaa nigga!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfak
4.45u, over welke afstand? -> gemiddelde snelheid?
Da's zo'n 780 km.
Wel nog bijna 100km CH bij waar ik max 130 rij.
Lol was ook wel dat ik 22.2 l/100km verbruik tegen 220 km/h
Spijtig dat dat niet evenredig geldt voor pakweg 50 km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBon....ik hou mijn kar
Op 5u 15 min naar Belgica door de regen...ik denk dat ik het met geen andere kar moet proberen
met andere karren kan je het ook doen, maar dan is het inderdaad gevaarlijker.
vogezen-leuven, 460km in de gietende regen met een espace....net niet binnen de 3u gelukt
damn, dat was een dwaas ritje toen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDa's zo'n 780 km.
Wel nog bijna 100km CH bij waar ik max 130 rij.
Lol was ook wel dat ik 22.2 l/100km verbruik tegen 220 km/h
Spijtig dat dat niet evenredig geldt voor pakweg 50 km/h
eressechs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee echt, ik heb het weer volledig beseft...op een gegeven moment was ik een muziekje aan het luisteren, ruitewissers gebruik ik eigenlijk niet, vanaf ca. 170 is dat toch ni echt meer nodig als je iets of wat gewaxt hebt.
Op een gegeven moment kletterde er toch redelijk wat op men ruit, was ik blijkbaar 230 aant doen zonder dat ik het besefte
Ik denk dat ik naar verandering neigde omdat ik zo'n 2 weken geen echte lange afstand gedaan had.
Maar na daarstraks: fxck verandering
159.000km and counting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenzalig
met andere karren kan je het ook doen, maar dan is het inderdaad gevaarlijker.
vogezen-leuven, 460km in de gietende regen met een espace....net niet binnen de 3u gelukt
damn, dat was een dwaas ritje toen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwinterbandjes mee?
FAK
Maar echt, die winterbanden op de sechs...
Een 225 band op die kar, dat is het toch echt niet. Ff een ESP lampje gehad tegen een vrij hoge snelheid...volgend jaar andere winterbanden kopen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenshit kerel, zonder de zin in het vet in rekening te brengen is dat al 175 gemiddeld, met tanken en al erbij
eressechs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaar da's kot in de nacht die A5 he, en dan nog heel die Autobahn via Saarbrücken. Leuk traject wel!
En eigelijk... 22l op 220 per uur, vindt maar eens naften die het met merkbaar minder doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFAK
Maar echt, die winterbanden op de sechs...
Een 225 band op die kar, dat is het toch echt niet. Ff een ESP lampje gehad tegen een vrij hoge snelheid...volgend jaar andere winterbanden kopen denk ik.
en breder is niet altijd beter, toch niet als uw lampje nu ging knipperen bij aquaplanning...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwelke bandjes liggen daar nu op?
en breder is niet altijd beter, toch niet als uw lampje nu ging knipperen bij aquaplanning...
Merk moet ik morgen ff checken, iig een 18" 225 band.
Was niet bij aquaplaning hoor, dat de breedte er daar niet toe doet besef ik ook wel. Was gewoon een lange bocht, en ik voelde 'm ook erg licht voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p-cat Bekijk BerichtenTuurlijk mag jij dat. Maar je mag er zeker van zijn dat een eventuele klant / leverancier grotere ogen trekt als ik met een nieuw model A6 3.0 tdi aankom, of met een 535d touring, dan dat ik met deze RS6 afkom.
Bij die RS6 denken ze gewoon, het is een jonge gast, hij heeft een uitlaat op z'n oudere A6 gestoken om wat sportiever te zijn.
De gemiddelde leeftijd in mijn branche zit garanti boven de 40 jaar he. Slechts enkelen kennen de kar echt, het grappige is dat die het dan ook weer appreciëren
Waar moeien ze zich mee...het is toch u leven en hardverdiende centjes hé
Hier in Belgie rijd elke iet of wa zelfstandige met een vette auto...anders kan je al die zuur verdiende centen aan de staat geven
Ik voer broodjes rond in een 4x4 van 1.4miljoen Bfr...andere broodjeszaken met een Berlingo ofzoiets
Ik trek mij dat niet aan
het leven is daar te kort voor om mij daar mee bezig te houden
Van zolang dat uw klanten niks op u werkwijze/service aan te merken hebben zullen ze schoon zwijgen geloof me
Let wel dat 80% van de bevolking NIKS van auto's kent hé
Ik ben vandaag op het salon geweest en op de stand van Audi tegen 3 oudere mensen die al jarenlang bij Audi werken over met RS2 verteld
Ze kenden deze zelfs niet.....nog maar eens een bewijs hé
Ze wisten met veel moeite info over de wagens die daar stonden
Heb toch daar in de nieuwe RS6 gezeten en een vette cataloog afgeluisd (ingebonden versie)
Kort nu
Vaag uw gat aan andere mensen hune zever en doe u eigen ding...dwingt op zakelijk vlak alleen maar respect af...en je weet wat je daar allemaal mee kan he
Neem dit aan van een zelfstandige die een zeer harde leerschool achter de rug heeft
Als je niet aan jezelf denkt zal een ander het zeker niet doen
Nog een plezant gezegde voor de zelfstandige onder ons
Brave mensen komen in de hemel ....al de rest komt overal
Groetjes Patrick
Ik denk dat je wel even vergeet dat ik geen broodjes rondbreng.
Een broodje kan niet veel fluctueren in prijs, bij mij gaat het over prijzen per ton...van 280 - 600 EUR per ton, zo'n 10.000 ton jaarlijks.
Ik snap dat jij je daar niks van aantrekt, jij kan je dat met je hogere leeftijd ook beter permitteren. Ik ben 25, dat ligt iets anders.
Comment
-
Heb ook 5 jaar in het metaal aktief geweest...ik weet heel goed met wat je bezig bent en geloof me
Denk alleen aan uzelf op gebied van watvoor auto je rijd
Als je zoveel K doet op jaarbasis zal u dat niemand kwalijk nemen...
Onzen beenhouwer komt soms prepare hier bezorgen met een 997 Turbo
Is zelfs verboden om zonder koeling vlees rond te voeren
Greets Patrick
Comment
Comment