Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• mij hoor je niet klagen

nieuw record?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        mij hoor je niet klagen

nieuw record?
        Neenee, dat staat op 4u 45min. Via Duitsland. Da's nog 100km langer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Neenee, dat staat op 4u 45min. Via Duitsland. Da's nog 100km langer
          fak

4.45u, over welke afstand? -> gemiddelde snelheid?

Comment

• Nee echt, ik heb het weer volledig beseft...op een gegeven moment was ik een muziekje aan het luisteren, ruitewissers gebruik ik eigenlijk niet, vanaf ca. 170 is dat toch ni echt meer nodig als je iets of wat gewaxt hebt.
            Op een gegeven moment kletterde er toch redelijk wat op men ruit, was ik blijkbaar 230 aant doen zonder dat ik het besefte

Ik denk dat ik naar verandering neigde omdat ik zo'n 2 weken geen echte lange afstand gedaan had.
            Maar na daarstraks: fxck verandering
            159.000km and counting

Comment

159.000km and counting

maaaaaaaa nigga!

Comment

fak

4.45u, over welke afstand? -> gemiddelde snelheid?

Da's zo'n 780 km.

Wel nog bijna 100km CH bij waar ik max 130 rij.

Lol was ook wel dat ik 22.2 l/100km verbruik tegen 220 km/h

Spijtig dat dat niet evenredig geldt voor pakweg 50 km/h

Comment

Bon....ik hou mijn kar

Op 5u 15 min naar Belgica door de regen...ik denk dat ik het met geen andere kar moet proberen
                  zalig

met andere karren kan je het ook doen, maar dan is het inderdaad gevaarlijker.

vogezen-leuven, 460km in de gietende regen met een espace....net niet binnen de 3u gelukt

damn, dat was een dwaas ritje toen

Comment

• Ik budgetteer gewoon weer min ca. 15K voor benzine in 2008. Op zich heb ik door die kar ook meer afspraken kunnen halen, dus misschien haal ik het er nog wel uit

Comment

Da's zo'n 780 km.

Wel nog bijna 100km CH bij waar ik max 130 rij.

Lol was ook wel dat ik 22.2 l/100km verbruik tegen 220 km/h

Spijtig dat dat niet evenredig geldt voor pakweg 50 km/h
                      shit kerel, zonder de zin in het vet in rekening te brengen is dat al 175 gemiddeld, met tanken en al erbij

eressechs

Comment

Nee echt, ik heb het weer volledig beseft...op een gegeven moment was ik een muziekje aan het luisteren, ruitewissers gebruik ik eigenlijk niet, vanaf ca. 170 is dat toch ni echt meer nodig als je iets of wat gewaxt hebt.
                        Op een gegeven moment kletterde er toch redelijk wat op men ruit, was ik blijkbaar 230 aant doen zonder dat ik het besefte

Ik denk dat ik naar verandering neigde omdat ik zo'n 2 weken geen echte lange afstand gedaan had.
                        Maar na daarstraks: fxck verandering
                        159.000km and counting
                        winterbandjes mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          zalig

met andere karren kan je het ook doen, maar dan is het inderdaad gevaarlijker.

vogezen-leuven, 460km in de gietende regen met een espace....net niet binnen de 3u gelukt

damn, dat was een dwaas ritje toen
                          Damn

Comment

winterbandjes mee?

FAK

Maar echt, die winterbanden op de sechs...

Een 225 band op die kar, dat is het toch echt niet. Ff een ESP lampje gehad tegen een vrij hoge snelheid...volgend jaar andere winterbanden kopen denk ik.

Comment

shit kerel, zonder de zin in het vet in rekening te brengen is dat al 175 gemiddeld, met tanken en al erbij

eressechs
                              Maar da's kot in de nacht die A5 he, en dan nog heel die Autobahn via Saarbrücken. Leuk traject wel!

Comment

Maar da's kot in de nacht die A5 he, en dan nog heel die Autobahn via Saarbrücken. Leuk traject wel!
                                jaja uiteraard, maar dan nog

En eigelijk... 22l op 220 per uur, vindt maar eens naften die het met merkbaar minder doen

Comment

FAK

Maar echt, die winterbanden op de sechs...

Een 225 band op die kar, dat is het toch echt niet. Ff een ESP lampje gehad tegen een vrij hoge snelheid...volgend jaar andere winterbanden kopen denk ik.
                                  welke bandjes liggen daar nu op?

en breder is niet altijd beter, toch niet als uw lampje nu ging knipperen bij aquaplanning...

Comment

• Misschien was het vals plat

Comment

welke bandjes liggen daar nu op?

en breder is niet altijd beter, toch niet als uw lampje nu ging knipperen bij aquaplanning...

Merk moet ik morgen ff checken, iig een 18" 225 band.

Was niet bij aquaplaning hoor, dat de breedte er daar niet toe doet besef ik ook wel. Was gewoon een lange bocht, en ik voelde 'm ook erg licht voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p-cat Bekijk Berichten
                                        Tuurlijk mag jij dat. Maar je mag er zeker van zijn dat een eventuele klant / leverancier grotere ogen trekt als ik met een nieuw model A6 3.0 tdi aankom, of met een 535d touring, dan dat ik met deze RS6 afkom.
                                        Bij die RS6 denken ze gewoon, het is een jonge gast, hij heeft een uitlaat op z'n oudere A6 gestoken om wat sportiever te zijn.

De gemiddelde leeftijd in mijn branche zit garanti boven de 40 jaar he. Slechts enkelen kennen de kar echt, het grappige is dat die het dan ook weer appreciëren

Achter ewa knip en plakwerk

Hierboven staat toch iets wat ik niet begrijp

Denk je echt dat je klanten daar komentaar op gaan geven uit jaloezie ofzo

Waar moeien ze zich mee...het is toch u leven en hardverdiende centjes hé
                                        Hier in Belgie rijd elke iet of wa zelfstandige met een vette auto...anders kan je al die zuur verdiende centen aan de staat geven

Ik voer broodjes rond in een 4x4 van 1.4miljoen Bfr...andere broodjeszaken met een Berlingo ofzoiets
                                        Ik trek mij dat niet aan
                                        het leven is daar te kort voor om mij daar mee bezig te houden

Van zolang dat uw klanten niks op u werkwijze/service aan te merken hebben zullen ze schoon zwijgen geloof me
                                        Let wel dat 80% van de bevolking NIKS van auto's kent hé

Ik ben vandaag op het salon geweest en op de stand van Audi tegen 3 oudere mensen die al jarenlang bij Audi werken over met RS2 verteld
                                        Ze kenden deze zelfs niet.....nog maar eens een bewijs hé
                                        Ze wisten met veel moeite info over de wagens die daar stonden
                                        Heb toch daar in de nieuwe RS6 gezeten en een vette cataloog afgeluisd (ingebonden versie)

Kort nu
                                        Vaag uw gat aan andere mensen hune zever en doe u eigen ding...dwingt op zakelijk vlak alleen maar respect af...en je weet wat je daar allemaal mee kan he
                                        Neem dit aan van een zelfstandige die een zeer harde leerschool achter de rug heeft

Als je niet aan jezelf denkt zal een ander het zeker niet doen
                                        Nog een plezant gezegde voor de zelfstandige onder ons
                                        Brave mensen komen in de hemel ....al de rest komt overal

Groetjes Patrick

Ik denk dat je wel even vergeet dat ik geen broodjes rondbreng.
                                        Een broodje kan niet veel fluctueren in prijs, bij mij gaat het over prijzen per ton...van 280 - 600 EUR per ton, zo'n 10.000 ton jaarlijks.

Ik snap dat jij je daar niks van aantrekt, jij kan je dat met je hogere leeftijd ook beter permitteren. Ik ben 25, dat ligt iets anders.

Comment

• Heb ook 5 jaar in het metaal aktief geweest...ik weet heel goed met wat je bezig bent en geloof me

Denk alleen aan uzelf op gebied van watvoor auto je rijd

Als je zoveel K doet op jaarbasis zal u dat niemand kwalijk nemen...

Onzen beenhouwer komt soms prepare hier bezorgen met een 997 Turbo
                                          Is zelfs verboden om zonder koeling vlees rond te voeren

Greets Patrick

Comment

Working...
                                          X