Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
(coole optische illusie )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenjammer dat ze die nummerplaat zo lomp hebben weggewerkt, anders was dit een ubbervette foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWat een antenne zeg...
(coole optische illusie )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBen ik de enige die die auto scheef vind?
(zie koplampen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNo.
Alfa 147 GTA + sperdiff van de Q2 erin.
Doehoei.
Comment
-
Vraagje
Zou het mogelijk zijn om de toekomstige S4 B8 qua rijgedrag ongeveer even bruut/aggresief/rally/fun te maken als een Mitsubishi Evo?
Stel dat de S4 met de 3.0 V6 TFSI en de vectoring quattro (koppel kan naar elk wiel afzonderlijk gestuurd worden) en 60% van het vermogen gaat in normale omstandigheden naar de achterwielen en de gewichtsverdeling zou op ongeveer 55/45 (V/A) moeten liggen. Een A4 3.2 quattro weegt 1580 kg en een Evo IX 1440 kg.
Naar aanleiding van dit filmpje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBen ik de enige die die auto scheef vind?
(zie koplampen)
--->
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenook de koets. quattro = meer torsie
quattro = krom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVraagje
Zou het mogelijk zijn om de toekomstige S4 B8 qua rijgedrag ongeveer even bruut/aggresief/rally/fun te maken als een Mitsubishi Evo?
Want Audi is Audi. Breed publiek enzo, ook hun (R)S-modellen. En Mitsubishi werkt voor een specifiek publiek met de EVO's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNee dat kan niet
Want Audi is Audi. Breed publiek enzo, ook hun (R)S-modellen. En Mitsubishi werkt voor een specifiek publiek met de EVO's
(ophanging, stabilisators, banden, velgen, remmen enz.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMaar ik bedoel dat je als eigenaar, wat gaat sleutelen aan de auto.
(ophanging, stabilisators, banden, velgen, remmen enz.)
Ah, zoiets dus:
Comment
-
Comment