Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat denk je
?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten"seg manne, kan da da gullie me mijne otto hebt gereje? der staan een paar km erbij, alee, kzen ni zeker ofzo eh, ma kvraag et ma "
?
Dan krijgen ze een factuur.
1km mogen ze rijden voor verplaatsingen romdom het gebouw.
De rest krijgen ze gefactureerd a rato van 17l/100km
+ jaarlijkse onderhoudskosten teruggerekend per kilometer
+ morele schadevergoeding
Zo'n 5.000 EUR dus
Onderaan de factuur zet ik een nr van een prepaid kaartje, en op het antwoordapparaat spreek ik in: "Al onze lijnen zijn bezet, een moment geduld alstublieft"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat noem ik pas voorbereiding
Ik neem alvast een proforma'tje mee morgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJe hebt toch foto's als bewijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenLL's woord is wet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDamn! Hebben ze op hem geschoten misschien??
Ja, Kleine Jos was kwaad omdat ik 'm coupeerde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, Kleine Jos was kwaad omdat ik 'm coupeerde
En nu serieus? Steen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
En nu serieus? Steen?
Ja, kei eerder. Tegen ca 220
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, kei eerder. Tegen ca 220
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMoet kei hard verschieten zijn.
Ma echt KEI hard he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenJa fuck... dat moet schrikken zijn!
Laten we zeggen dat ik blij ben dat ik niet impulsief een snok aan men stuur heb gegeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat denk je
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDan krijgen ze een factuur.
1km mogen ze rijden voor verplaatsingen romdom het gebouw.
De rest krijgen ze gefactureerd a rato van 17l/100km
+ jaarlijkse onderhoudskosten teruggerekend per kilometer
+ morele schadevergoeding
Zo'n 5.000 EUR dus
Onderaan de factuur zet ik een nr van een prepaid kaartje, en op het antwoordapparaat spreek ik in: "Al onze lijnen zijn bezet, een moment geduld alstublieft"
Comment
Comment