Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk geef altijd een extra dotje gas voor uw huisdeur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDa's veel te ver gast, in zo'n gat kom ik niet hoor
Ik zal je toch nooit snappen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenCH ligt aan z'n achterdeur, maar regio Kortrijk (gemakkelijk te bereiken trouwens ) is te ver...
Ik zal je toch nooit snappen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKerel, Kortrijk....vraag anders of ik ineens tot Bordeaux rij ofzo he
ene gaan drinken in bordeaux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls jij m'n benzine betaalt? Direct! Dan kom ik U zelfs halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJa maar dan mag ik ook rijden é
Ja tot Kortrijk, ik rij de rest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa tot Kortrijk, ik rij de rest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhmm, om wat te gaan kachelen in frankrijk...
dan rijden we beter ineens naar bottrop-emden!
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenprima, betaal jij de naft dan ook maar vanaf daar
Euh...nee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtené, bottrop is maar 210km
Raar, volgens mij heb ik toen 3 keer getankt ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk geef altijd een extra dotje gas voor uw huisdeur
thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa tot Kortrijk, ik rij de rest
IK rij de rest, oké?
Anders is het wat nutteloos dat je naar Kortrijk rijdt, niet?
Comment
Comment