Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Superknap kleur.

Comment

• Zo'n RS2 is al underdog genoeg.

Ik ben voor dat blauw

Comment

• Wat vet zou zijn is zo'n kar in zwart met doodnormale zetels, 1.9 TDI badge'je achteraan, uitlaatje wat wegwerken, doodnormale velgjes, zwarte remklauwen, standaard audi 80 bumpers.

Comment

• En dan een GT42 turbo erop met full engine-mod

800-900pk

Comment

• Iemand die me hier mee kan helpen?

Comment

• Ik kan dat alleen als het vlak erop gefotografeerd is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Ik kan dat alleen als het vlak erop gefotografeerd is...
                        Kheb nog extra foto toegevoegd

Comment

• Moet lukken, ik zal hem direct daar neergooien. Welke maat moet het zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Moet lukken, ik zal hem direct daar neergooien. Welke maat moet het zijn?
                            18" En alvast bedankt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Sinds wanneer zit de GPS er standaard in op een S3? Ik geraak nu niet aan de cc van Audi dus kan niet kijken, maar het is de eerste keer dat ik dat hoor dat die standaard zou zijn
                              Ik heb het nog eens extra gecontroleerd, maar blijkbaar heb ik me duidelijk vergist Ik heb het toch altijd horen zeggen dat een GPS er standaard inzat op een S3.

Mijn fout dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                Wat een kleur

blauw >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dit.

Volgens mij word je (of ik toch ) deze kleur echt snel beu.

Comment

• Juist niet denk ik, want deze kleur is gevoelig aan lichtinval

maar uiteraard is blauw > dit

t'is RSblauw voor iets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Rood is ook niet mis, maar een zwarte RS4 met Shadowline blijft voor mij althans DE B7 RS4 bij uitstek.
                                    Jaja, kwou gewoon een point maken bij Matteus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                      Jaja, kwou gewoon een point maken bij Matteus.

Ik heb je point begrepen, maar jij de mijne niet.

Een rode of gele of whatever RS4 vind ik ook vet.

Ik wou alleen zeggen dat dat kunstgedoe eens een leuke afwisseling is hier, omdat hier meestal enkel de full black karren worden gepost.
                                      En dat je opmerking van 'welke idioot wil daarmee rijden' ook op niks slaagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

leuk spelletje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Ik heb je point begrepen, maar jij de mijne niet.

En dat je opmerking van 'welke idioot wil daarmee rijden' ook op niks slaagt.

Helemaal niet, het is miss wel mooi om naar te kijken, maar een RS4 is niet om naar te kijken maar 'to be driven in'. Daarom wel gepaste opmerking

Comment

Working...
                                          X